Pagnie skrev 2013-02-21 17:31:28 följande:
Okej nu flickor är jag hemma igen efter en tripp till huvudstaden. Och jag kan inte annat än säga att det gick så jävla bra. nu är jag verkligen inte orolig.
Han skulle nu kolla efter en annan tjej till sofreh aghden som skulle vara billigare. vi har fått nummer till alla vi behöver så vi kan träffa dom och så.
Jag får mina tyger runt pelarna och ljusslingorna.
jag får välja stolsöverdrag och rosetter och det finns marinblå.
fått nummer till dj poria så vi kan gå igenom listan.
det ingår persiska kakor i priset
Jag får vit choklad i fontänen
jag får mina pioner till min bukett och tärnorna
vi har kollat tårtorna och dom ser jättebra ut men ska ändå ringa konditoriet.
dom fixar med ALLA blommor inklusive dom till sofreh aghden.
Det ingår tydligen 2 fotografer från dom så plus mina två har vi fyra
vi får tillgång till lokalen när vi vill.
vi får sätta upp en godisbuffe
vi fick lista på vilken mat som ingår.
Det ingår bartender som kan blanda drinkar heeela kvällen
Och ja han är verkligen jättebra. Han svarar jämt när man skickar sms vilket är bra för han sa det nu att han har ingen jobb/privattelefon utan jag kan nå honom jämt. asbra.
Så nu är jag lugn igen och allt kan flyta på. Detta kommer bli hur jävla bra som helst ;)
Oj vad skönt det låter. Jag fick tag på dem idag och han hade lite bråttom men fick iaf tag i floristen. Det värsta är ju att jag måste åka dit för att få saker gjort. Så snart planerar jag in ett stockholm datum =D
Vad har ni för tårta? jag älskar blåbär, vit choklad och vaniljkräm. Undrar om man kan göra något med det? lr om det ens blir gott med en sån tårta haha! Dessutom är blått och vitt Finland. Åhh jag längtar efter att få sitta där och planera in allt men plågas av att jag är här. Vill dit nununu!