kitkät skrev 2013-02-25 12:18:55 följande:
Jag ska försöka hitta en frisör som kommer hem till en istället, så kan han/hon komma tidigt! Om man ska göra bruduppsättning på salong så blir det svårt, för dom öppnar kl 10 och min tid hos Make up Store är kl 10, så då kan jag inte ta det innan sminkningen!
Jag har fått nr till en av Make up Stores anställda, som jobbar i den butiken jag bokat tid hos. Men min kusin sa att om jag ringer direkt till henne så kan hon komma hem till en på bröllopsdagen. Så jag har skickat sms till henne, eftersom hon inte svarar, så vi får se :)
Det löser sig. Men det är så frustrerande bara! Jag blir inte klok på vem som är bra/inte bra. Hur vet man liksom?
du det där är jättesvårt. finns ingen chans att veta. därför jag är glad för att jag har två konsultationer innan.
Men nu sitter jag mitt uppe i och boka hotell. det är fan inte det lättaste. vet varken ut eller in. för egentligen behöver man ju inte ta det dyraste och finaste rummet eftersom man kommer dit sent och sen åker man på morgonen. Så hur ska man göra?