Lavelii skrev 2013-08-15 15:57:48 följande:
Pagnie,
Ja, så kanske de är. Fast jag tycker att en vettig bas ska man kunna lägga på vem som om man är utbilda MUA. Sen att man kanske inte har superkoll på vilka färger som bäst passar en osv är en annan sak. Men som sagt, det är min upplevelse bara. Hon gör ju uppenbarligen ett bra jobb enligt många andra. Men jag trivdes inte i varken hennes extremt långsamma sätt att arbeta eller hennes sminkning/hår.
Kanske för att jag blivit sminkad flera gånger förut och har ett hum om vilka steg som brukar tas i en sminkprocess? Ingen aning. Men det är ju tur då att man har provtillfälle
Nej, det hade jag ingen aning om!! Sörmlandsbo eller Östergötare?
Hur går det nu med inredningen?
ja alla kan inte vara nöjda så är det ju bara. :D du har nog högre krav vad det gäller smink för jag kan noll om det. haha.
sörmlandsbo :D
Den stora staden i sörmland om man ens kan kalla det de ;)
jodå det går sakta men säkert. håller på att slipa stolar för fullt som jag ska måla vita sen. Men det tar tid. så jag tar ett litet steg i taget. Här stressar vi inte ser du. haha
men vårt största problem nu är ju den där jävla bilen. vet inte vad vi ska ha. Men det får ta den tid det tar så att säga.
Men är lite trött i huvudet. har inte riktigt kommit igen efter helgen nu känner jag. jobbade lördag kväll började 14.30 och kom inte hem förrän 07.30 dagen efter. tar lite tid att återhämta sig efter ett sådant pass.
Men soffa är ju nästa steg. har kanske hittat en på mio som vi vill ha. och så tänkte vi en fåtölj med fotpall till som jag kan sitta och läsa i. lite som en läshöra. tror det kommer bli jättebra.
sen vill maken så gärna ha en diskmaskin eftersom diskandet faller på honom då jag lagar mat. Men jag vill hellre ha en tvättmaskin. haha.
får se hur den fejden går men om jag känner oss rätt så blir det väl båda.
Men bokhyllorna står uppe nu i alla fall och den nya tv-bänken så det tar sig. Men mer saker blir det till att handla. det är så roligt men det känns som att väggarna är ett stort problem också. vi har så mycket stora väggar som vi inte vet alls vad vi ska göra med. så alla tips mottages gärna.