Orientaliskt bröllop
Och behöver du hjälp så är vi här. always.
vad bra att du håller med för det blev numero uno. ;) hoppas det passar bara.
haha du tycker det va? Du är ju så sneeky så du vet säkert redan. the element of surprise är ju borta. :P
Haha men okej då. Vi var i stockholm för att medverka i en intervju angående bröllopsbudgeten i aftonbladet. vi var på stockholm brud och fest först för en fotosession där dom fotade oss när vi testade kläder. sambon vart så kär i sina så dom blev det dock undvek jag att prova "min" klännnig utan hade en annan.
Detta kommer bli med i aftonbladet och jag vet inte hur stort eller litet det blir men jag fick läsa igenom artikeln idag och fick återkomma med kommentarer.
Jag vet inte när den kommer ut men jag säger till när jag vet. Hela intervjun handlade mer eller mindre om hur mycket pengar vi lägger och på vad. Lite så att andra brudar kan jämföra och få en uppfattning.
hotellet var jättebra Goli. Vi fick kolla på rummen och se hur de var så vi bestämde oss för ett rum med jaccuzi och en kingsize säng. foajen var underbar men precis som allt annat i stockholm så ser det ju inte jättebra ut utanför. Det var inga problem med att få fota där heller eller något sådant. så vi var jätte nöjda. ingår frukost i deras väldigt coola restaurang. Så nu är det bestämt.
Men vi kollade viktoria tower också men det var faktiskt rätt tråkigt. dock billigare att bo där helger än veckor.
Haha ja men visst är han duktig. nu ska vi bara beställa den där stämpeln också :D
Jag gick och tog ett bad medan han gjorde den där och när jag kom tillbaka så frågade jag om han hade gjort det och om han bara gjort en och sen sa han att det är svårt utan min input så att säga och så visade han den och jag typ dog. helt underbart att han lyckades på första. han är såååå duktig.
Nu har vi mer eller mindre gjort klart med hur vi vill att inbjudan ska se ut. och då måste jag fråga dig Goli. jag gillade den där dikten jätte mycket som ni skulle ha och jag tänkte kolla med dig om vi skulle kunna få ha den på våra kort också?
Värt att fråga i alla fall för den var så fin.
På tal om det så är min syster skitsur på mig. vi ska ju ha god bless the broken road i kyrkan som vår solist sjunger och den låten hittade jag efter att en tjej la upp här på bt när hennes man sjöng den till henne i kyrkan. Så jag hade ALDRIG hört den tidigare. Men nu är min syster sur för det är "hennes" låt. hon har tydligen älskat den sen högstadiet. Har för övrigt ALDRIG hört henne prata om den tidigare. visste inte ens att den fanns. Hon är singel och vi vet inte om eller när hon ska gifta sig men hon tycker ändå att det är hennes låt. Det värsta är att hon gav den som förslag till min andra syster när hon gifte sig 2011 men att lillasyster ska få ta den var tydligen otänkbart.
Är det jag som är dum när jag tänker att det bara är löjligt? Ingen har ju äganderätt på något sådant där. tycker det är jättelöjligt. Är det bara jag?