kitkät skrev 2012-12-10 19:28:49 följande:
Ja, men jag tänkte också att det kanske är plast på insidan. Om du beställer den, så får du gärna tala om för mig när du fått den - om den är vattentät eller inte!
Jag ska ta fram tidningen strax och bläddra i den igen, så jag återkommer med det. Så fort jag orkar lyfta upp rumpan från soffan. Promise!
På julafton så jobbar min fästman, men på juldagen ska vi äta julmiddag hos mina föräldrar. Och sen ska vi träffa min släkt. Och på nyårsafton ska vi vara hos mina föräldrar tillsammans med min fästmans föräldrar, bror & mormor. Och min farmor & farfar. Så det blir en släktträff med andra ord.
Just nu är jag på jakt efter något att ha på mig till jul & nyår och en fin kappa. Vi var på stan en sväng idag, men jag hittade ingenting. Så just nu har jag en paus i bröllopsplaneringen och har istället jul- och nyårsplanering haha.
ja men absolut. kanske ska ta och beställa den ikväll då. känner mig lite sugen på det faktiskt. Den är ju inte så dyr.
jag är så inne i planeringen nu.
ja det tycker jag. lyft lite på rumpan nu, en annan sliter ju arslet av sig.
kul för dig att ni gör något. jag kommer säkert jobba dubbelt. men lte jul ska vi fira. jobbar ju dag trots allt. :D