• Chicita

Helg - vad har du i glaset?

Det finns en "vad ska du äta i dag- tråd" som jag brukar både läsa i och skriva i.

Men jag tänkte att det kunde vara trevligt att få veta vad ni har i glaset.
    Både så att man kan få tips på vilka viner som är goda, bästa drinken - drinkmixen osv...

Så - fyll på Flört 

• Svar på tråden Helg - vad har du i glaset?
  • Cathelica

Igår hade jag ensamhemmafest ;) Då min man! var ute med sin kusin.
    Tjejfilm, röttvin på merlot druver, samt ett glass med vatten :) 

• Chicita

I kväll får det kanske bli ett litet glas rött. Inte riktigt säker på vilken sort än Glad

• TheD

Igår var det vatten och idag blir det nog också vatten :)

• eml33h

Igår slank de ner nån sliskig chokladlikör, nån typ av mousserande vin, rött vin, blandade cidrar, fishermans shot och slutligen en grogg på nattklubben. Sköljde ner det hela med massa vatten och en kopp te när jag kom hem.
    Fast ändå är jag rätt sliten : P tur man bara får möhippa en gång i livet! (förhoppningsvis...)

• Chicita

I dag skulle jag nog somna om jag hade något starkare än kaffe i glaset.
    Så vi har bestämt att avsluta kvällen med ett glas O'Boy till vitlöksbaugetter.... Glad 

• afturelding

Idag har vi apelsinjuice. Vi åt en kryddig gryta till middag så det passade perfekt. Till bruchettan vi ska äta senare ikväll blir det nog en kopp te :)

• Chicita

Det blev ett glas rött i dag.
    Vad det blev för rött? Tja... det vi råkade ha i den box som var öppnad Oskyldig 

Ett italienskt vin i alla fall. Ovanligt genomskinlig färg, men väldigt bra smak. Det får nog bli ett glas till...
    Skål på er Skål 

Svar på tråden Helg - vad har du i glaset?