kärleken skrev 2014-05-13 07:46:16 följande:
Jag var hos skräddaren igår och lämnade tyg vi köpt att sy ett nytt band och klädda knappar med. Hoppas hoppas det blir bra! Jag tror iaf bandet blir mycket bättre än förut :)
I helgen målade vi trähjärtan att ha på borden som favors. Jag har vart väldigt tveksam mot favors, kul men en överhypad grej? Men detta blir bra. En liten sak bara. De kan ta den eller låta den vara.
Känns som att vi ÄNTLIGEN kan börja bocka av saker på riktigt. Vi har även köpt gästbok och idag kanske jag beställer mig vigselring av en smed! Spännande ska det bli iaf. Och skrämmande! Tänk att beställa något man inte riktigt vet hur den kommer se ut exakt.... Men jag har ju iaf guldet att gör om i så fall :)
Det kommer säkert bli bättre efter skräddaren har gjort sitt jobb:)
Jag fick hem min klänning i veckan och den var alldeles för stor, haha! Men ska gå till en skräddare snart och hoppas det går att fixa till det!
Vad fint med små trähjärtan, ska det ligga en vid varje gästs tallrik eller utspridda som dekoration på borden?
Gott att ni känner att ni bockat av en del. Här tycker jag det står still nu, men det släpper nog snart igen;)