Hej alla tjejer! Vi bestämde oss för ett halvår sen att vi ska gifta oss, har inte gjort så mycket, läs varför. Vi har tillgång till min systers landställe med stor lada och flera uthus. Vi har haft stor fest där förr så det mesta finns. Vi ska gifta oss borgerligt, vigselförrättaren kommer dit. Det blir midsommarafton och då landet har rustil stil så känner vi oss bekväma med den stilen, mycket jute, björkris, väldigt lantligt och med en del inslag av midsommar. Vi gjorde egna vimplar av tyg som vi ska dekorera med och ljus/ljud finns redan. Klädsel blir också midsommar, även för oss, det känns mest bekvämt och mer som vi då vi är rätt anti mot kyrka, rysch pysh och diverse prylar som endast ska användas en kväll, dessutom har vi bjudit få gäster, vi har verkligen rannsakat oss och bjuder ingen vi inte umgås med eller träffat på länge. Vi blir ca 45 pers. I april åker vi en tur till Tyskland och inhandlar dryck, vi kommer handla det mesta på Martin Olsson cashen och vi ska tatuera in datum/namn på fingrarna/handleden. Vi har även fått låna boende på den spanska solkusten därvi skla vara ett par veckor. Vi sparar inte på mat, dryck eller att få det som vi vill men det är väldigt överkomligt. Jag förstår er som vill ha kyrka, många gäster och hela paketet så mitt tips är, om någon är stressad, se över vad ni verkligen vill, inte vad andra ska tycka och tänka.
Med detta vill jag bara önska er alla ett så underbart bröllop som ni drömt om,hoppas ingen tar illa vid sig, jag ville bara skriva av mig mina tankar kring vårat bröllop. Bilden illustrerar vår stil. =)