• Csve

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Här tänkte jag att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i juni 2014 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka.

• Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
  • widuse

Vart hittar jag " mina sidor " på den nya siten??? Jag hittar inte bordsplaceringsverktyget!!

• HalkatlaNr1
    widuse skrev 2014-03-17 21:38:13 följande:
    Vart hittar jag " mina sidor " på den nya siten??? Jag hittar inte bordsplaceringsverktyget!!
    Inte jag heller men jag tryckte på nått ställe där det stod:
    Saknar du de gamla.......... O där fann jag de gamla sakerna.. 
  • HalkatlaNr1

Hur gör man när man har i inbjudan skrivit länken till den gamla sidan?
    Var kommer de och hur hittar då de rätt? Någon som vet? 

• Caisa
    meandmylove skrev 2014-03-15 22:59:25 följande:

Så fin du och klänningen än Caisa!! Super vackert. Någon som har tänkt på något att ha över axlarna frammåt kvällen? Jag har en klänning har liten axel men är ändå ganska säker på att det kommer vara för kallt att ha på sig bara den hela dagen/kvällen i mitten av juni.. Hur gör ni?

Tack!! :)

Jag har inte planerat något... Men det är kanske en bra idé. En bolero eller kanske en sjal är nog en bra idé... :) 
    7 juni 2014
  • Caisa
    Jennie1414 skrev 2014-03-17 10:23:13 följande:

Caisa ... gud så fin klänning! 

Nu har vi äntligen hittat en ros i rätt färg för vår stora dag.

Mina smycken har kommit (Örhängen & Armband) ... Jätte nöjd!

Vi började pyssla lite i helgen...Fick gjort några "ljusstakar" Och "ljuskoppar" 
    Och bestämde hur festprogrammen skall se ut. 

Imorgon skall vi till lokalen för att se hur vi kan ha borden.

Tiden bara rusar iväg ... Känner mig lite små stressad faktiskt!

Om 3 dagar skickas min klänning ... Så borde ha den hos mig snart... Hoppas verkligen den motsvarar min förväntan!

Ååh tack! Är helt galen i den :)

Spännande med din klänning, lägg gärna upp bilder sedan! :D 
    7 juni 2014
  • Nokaro

2 månader och 26 dagar kvar till jag får visa mig som brud till min blivande make! Åh vad jag längtar!

Här är min klänning bakifrån samt mina skor:)

• Power of Love

Idag var jag och köpte underkläder till bröllopet. Jag brukar aldrig ta hjälp av personalen när jag köper underkläder men kände att det är viktigt att det blir rätt till klänningen. Fick kanonservice. Det visade sig att jag har använt fel storlek på bh. Så det var tur att jag tog hjälp :)

Nu när jag har underkläder och skor kan jag boka tid hos sömmerskan för att första provningen på klänningen :) 

• Power of Love
    Nokaro skrev 2014-03-18 15:07:43 följande:

2 månader och 26 dagar kvar till jag får visa mig som brud till min blivande make! Åh vad jag längtar!

Här är min klänning bakifrån samt mina skor:)

Vilken fin klänning :)
  • meandmylove

Men själv va alla är pampiga o snygga! Jag väntar spänd på den j-vla klänningen och slöjan som typ aldrig kommer.. så segt.. Väntar även på ett par manschettknappar till killen och beställde en caketopper som var Perfekt!! Det var en gravid brud också kunde man välja hår och hudfärg (bra eftersom min kille är mörkare) men idag Maila de dem och sa att de hade problem med leveransen till sverige så vi kan inte få någon. SKIT!

• Milli
    HalkatlaNr1 skrev 2014-03-17 21:54:47 följande:

Hur gör man när man har i inbjudan skrivit länken till den gamla sidan?
    Var kommer de och hur hittar då de rätt? Någon som vet? 

Jag läste någon stans att de gamla verktygen och sidorna kommer att fungera precis som vanligt, så har du länken så fungerar den fortfarande. De var väl om man startar en ny nu som de var lite annorlunda.. Man kunde även komma in på den gamla BT genom en banner på startsidan så ska de se ut som tidigare, Har dock inte testat.. 
Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet