• Csve

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Här tänkte jag att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i juni 2014 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka.

• Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
  • LinaNordstrom

Vår budget kommer nog hålla och dessutom fick vi just ett ekonomiskt bidrag från blivande svärföräldrarna, toppen! Skrev ju tidigare om att vår katt blivit sjuk så det var väldigt välkommen med lite extra pengar

• LinaNordstrom
    Kittwn skrev 2014-03-14 18:05:28 följande:

idag har jag fått en tid för att testa klänningen. Så nästa fredag 16.30 är de dags :D wiie

Spännande! Visa bilder sen!
  • LinaNordstrom
    Kittwn skrev 2014-03-14 18:05:28 följande:

idag har jag fått en tid för att testa klänningen. Så nästa fredag 16.30 är de dags :D wiie

Spännande! Visa bilder sen!
  • junibruden89

I förra veckan köpte vi mannens kostym den blev dyrare än min klänning ;) men det är klart han kan ju använda sin igen det kan inte jag... I nästa vecka ska vi kolla på lokalen och bestämma hur borden ska stå och den 1/4 är sista anmälningsdag så då kan vi börja med bordsplaceringen och idag ska vi köpa mönster och tyg till näbbarna min syster ska sy dom :) roligt när det börja hända lite saker :)

CIA
  • Caisa

Idag har jag varit och testat smink, provat min klänning och bakat macarons hos min tärna! :)

Här är lite nya bilder på klänningen. Klänningen för stor under bysten och i midjan och glider därför ner väldigt mycket, kan därför se lite konstigt ut. 

Kissekatten var tokig i underkjolen och ville leka med den! ;)

7 juni 2014
  • meandmylove

Så fin du och klänningen än Caisa!! Super vackert. Någon som har tänkt på något att ha över axlarna frammåt kvällen? Jag har en klänning har liten axel men är ändå ganska säker på att det kommer vara för kallt att ha på sig bara den hela dagen/kvällen i mitten av juni.. Hur gör ni?

• Jennie1414

Caisa ... gud så fin klänning! 

Nu har vi äntligen hittat en ros i rätt färg för vår stora dag.

Mina smycken har kommit (Örhängen & Armband) ... Jätte nöjd!

Vi började pyssla lite i helgen...Fick gjort några "ljusstakar" Och "ljuskoppar" 
    Och bestämde hur festprogrammen skall se ut. 

Imorgon skall vi till lokalen för att se hur vi kan ha borden.

Tiden bara rusar iväg ... Känner mig lite små stressad faktiskt!

Om 3 dagar skickas min klänning ... Så borde ha den hos mig snart... Hoppas verkligen den motsvarar min förväntan!

• Power of Love
    Jennie1414 skrev 2014-03-17 10:33:33 följande:

Försökt ladda upp en bild nu flera ggr. Funkar inte, någon som vet vad jag gör för fel?

Försöker du från surfplatta, mobil eller dator? Vet att många haft problem med just för surfplattor och mobiler så om du använder det av någon av dem, testa via dator istället. Om du redan försökt via dator så vet jag inte vad felet kan vara. 
  • Milli
    Jennie1414 skrev 2014-03-17 10:33:33 följande:

Försökt ladda upp en bild nu flera ggr. Funkar inte, någon som vet vad jag gör för fel?

Power of Love skrev 2014-03-17 18:02:25 följande:
    Försöker du från surfplatta, mobil eller dator? Vet att många haft problem med just för surfplattor och mobiler så om du använder det av någon av dem, testa via dator istället. Om du redan försökt via dator så vet jag inte vad felet kan vara. 
    Om man har dator så brukar de inte fungera om man har internet explorer så jag bytte till chrome efter jag började hänga här och då har de aldrig krånglat. Men nu försökte jag ladda upp bilder men när man valt fil så kommer de inte ens med här på sidan och står ingen fil har valts, har provat explorer också för säkerhetsskull men de kanske är någon bugg som inte fungerar just nu eftersom allt är så nytt.. :) Synd för jag har maaaaassa bilder att visa =)

Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet