• Csve

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Här tänkte jag att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i juni 2014 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka.

• Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
  • LinaNordstrom
    Milli skrev 2014-03-21 08:51:48 följande:
    Rensade hela datan för ett tag sen och då försvann allt tyvärr :( Men jag vet att Linanordström tex sparade mina bilder jag la upp och sen skrev ut så de verkar vara bra kvalitet på dom. Så kika tillbaks i tråden här eller sök på gästbok så kommer säkert de inlägget upp så kan du också spara dom på de viset :)
    Tyvärr blev det inte alls bra när jag skrev ut, så jag ska göra egna nya i Word.
  • Midsommarbrud

Jag har också gjort sådana där gästboksark. Utgick ifrån en tjej som hette lillsmillas orginal. Gjorde dem i powerpoint så tror det är lätt om man vill ändra lite saker som namn och så så att det passar en själv.. Kan absolut skicka om nån är intresserad om ni bara skriver er mail. Ser ungefär ut som millis men utgick som sagt ifrån lillsmilla och har gjort lite färgändringar så att det skulle passa vårt tema, tror dock det också är ganska lätt att ändra i powerpoint..

• Kittwn

Igår vad jag och provade min klänning. SÅ fin, jag är så glad! Men jag känner mig lite stressad att gå ner mer i vikt när jag såg mig i den... aja. Nu skall den sys in och läggas upp lite bara.

Men det funkar inte för mig att lägga upp bilder här längre =/

• meandmylove

Det är sämst med denna sidan, att det inte går att lägga upp bilder.. Bilder är ju halva grejen!!

Kittwn, gött att prova klänningen. Är du i Sverige nu? Hur mycket vill du gå ner då? Jag börjar bli orolig för min klänning.. Beställde på Etsy.com och har haft mycket kontakt med tjejen som syr, beställde också med en slöja. Den skulle ha skickats i början av mars men sen har det flyttats fram och senaste var att hon skulle skicka den med express DHL och den skan komma senast 25/3. Fortfarande inget meddelande om at den är skickad.. Mejlade hennes igår och skrev att det är OK om den är lite sen men jag måste bli meddelad om det!

Hon Har fortfarande inte svarat (24h sedan), hon brukar svara på någon timme bara.. Ska jag börja oroa mig på riktigt? Gaaaaaah!!!

• Maria466
    Midsommarbrud skrev 2014-03-21 21:43:05 följande:

Jag har också gjort sådana där gästboksark. Utgick ifrån en tjej som hette lillsmillas orginal. Gjorde dem i powerpoint så tror det är lätt om man vill ändra lite saker som namn och så så att det passar en själv.. Kan absolut skicka om nån är intresserad om ni bara skriver er mail. Ser ungefär ut som millis men utgick som sagt ifrån lillsmilla och har gjort lite färgändringar så att det skulle passa vårt tema, tror dock det också är ganska lätt att ändra i powerpoint..

Du får gärna maila mig med maria.davidsson@comhem.se 

• Maria466

Det finns ju "Visa din ring"-tråd, Visa din brudklänning..... med flera. Jag har för mig att det ska finnas en "Visa dina skor"-tråd också men nu när jag äntlgen fått tummen ur och tagit bild på skorna så hittar jag inte tråden. 

Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet