• Csve

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Här tänkte jag att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i juni 2014 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka.

• Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
  • Maria466
    Caisa skrev 2014-03-27 16:19:02 följande:
    Jag har också konfirmerats där, samt döpts. Mina bröder med, och föräldrarna gifte sig där. Så det känns som den enda kyrkan för mig! :D

Badelunda Kyrka ser mysig ut, väldigt charmig! :)
    Typ som jag då, jag är döpt där och om jag inte minns helt fel gifte sig mina föräldrar där. Min konfirmationspräst viger oss :D

Ja den kyrkan är super mysig. Förra året gifte sig min bror där och året dessförinnan min kusin :D

• Caisa
    Maria466 skrev 2014-03-27 16:29:05 följande:
    Typ som jag då, jag är döpt där och om jag inte minns helt fel gifte sig mina föräldrar där. Min konfirmationspräst viger oss :D

Ja den kyrkan är super mysig. Förra året gifte sig min bror där och året dessförinnan min kusin :D

Jag tycker verkligen att det är roligt när man har som en "familjekyrka", det blir så speciellt på något sätt! :)
    7 juni 2014
  • Maria466
    Caisa skrev 2014-03-27 16:38:26 följande:
    Jag tycker verkligen att det är roligt när man har som en "familjekyrka", det blir så speciellt på något sätt! :)
    Ja verkligen. Lite därför vi gifter oss just 7 juni. Mamma finns inte med oss i livet längre, så vi (läs jag ;) ) valde att gifta oss på hennes födelsedag 
  • Midsommarbrud
    Maria466 skrev 2014-03-26 14:07:52 följande:
    En liten undran bara..... När jag gjort mina ändringar med namnen t ex varför kan jag då inte spara den :/
    Ingen aning faktiskt.. Har det varit så för er andra också som fått gästboken?
  • Maria466
    Midsommarbrud skrev 2014-03-27 20:55:59 följande:
    Ingen aning faktiskt.. Har det varit så för er andra också som fått gästboken?
    Det löste sig. Klickade på spara då fick jag felmeddelande. Sen kom jag på att jag kanske skulle "spara som" och då funkade det :D
  • Jennie1414

Min klänning har äntligen kommit :) Försökte lägga upp en bild men det vill ju inte fungera :(

Blev super nöjd förutom att den måste läggas upp lite och byta dragkjedja då den va trasig.
    Men det fixar man ju lätt :)

• LinaNordstrom

Vars har ni köpt kläder till mannen? Känns som man måste börja fixa mannens kläder också. Vi hade tänkt oss att han ska ha en silverfärgad väst, vit skjorta och svarta byxor och skjortan och byxorna är ju inga problem, men vars köper man västen? Vi har ingen bröllopsbutik i stan så vad finns det för bra sidor på nätet?

• Jackiiie

Hej Hej! Tänkte kolla om man kanske fick vara med i tråden trots att vi gifter oss 31/5 :P?? Egentligen hade datumet vart 7/6 men det datumet fanns tyvärr inte plats då :). Men nu blir det av snart iaf :D!!

Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet