Hej allaglada junibrudar!! Jag har varit väldigt inaktiv påsista tiden men jag har följt er i princip varje dag i tunnelbanan påväg till jobbet =) har fått enny tjänst och sedan många bröllopsplaneringar efter så jag har varit slutkörd =) men för att sammanställalite det jag gjort hittills =)
Det är bara 71 dagar kvar :DDDD
*bokat kyrka- vihar även fått enpräst tilldelad närvi kom inmed hindersprövningen
-bokat festlokal
-valt meny och dryck
-valt blommor, både dekoration och bukett =) , ska ha ett möte för att se en provbukett för slutligt val
-köpt tärn klänningar
-köpt brudnäbbsklänningar (kvar ärringbärarens kostym)
-köpt vigselringarna:)
-min brudklänning är på gång=)har två träffar kvar med sömmerskan:DD, hon ska även sy min slöja
-bokat frisör/sminkös
-skickat ut inbjudningskorten
-gjort alla giftfavors (bonboniers)
-beställt doilies till dekorationen förcerveringsfaten
-provsmakat 5 smaker tårta, ska smaka ytterligare en idag men blåbärsmousse, färska hallonoch chokladbotten
- bokat frisör till släktingar från greklan ( allafrisörer har ju stängt den helgen :/
-bokat bil till vigseln
-bokat fotograf/kamera
-bokat orkester till festen
Jag kommer att tänkapå att det låter lite för den tid vi har lagt ner påatt hitta allt =)
Det vi har att göra är
-sy en ringkudde
-hämta brudklänning runt maj
-bordsplacering (puhhh)
-skor till näbbar, ska jag köpa det? hm...
-träffa festarrangörerna/florist innan brölloppet
- göra menykort
-hitta örhängen tillbrudklänningen
- vi ska ha en projektor med fotografier på nä rvi är små och sedan tills den dagen våra liv slogs samman. ska visas innan vi kommer till lokalen i väntanså det måste vi också göra klart..
-träna på brudvals...
-träffa prästerna innan (vi ska ha två)
Det var väll allt :D Jag längtar såååå
meandmylove: Jag har haft tre mardrömmar om brölloppet, att ex inte folk kommer, att det är sent och att vi inte hunnit gifta oss då allt är stängt! ahhaa otrevligt