BellaBella skrev 2013-05-03 21:20:36 följande:
Intressant, är det så??? Har försökt luska och får intrycket av att dom flesta inte stör sig på eller upplever att deras solitärer är ivägen! Det gör mig såååå glad att höra och känner mig oerhört lugnare.
Jag har en silverring på högerhanden som jag fått av mamma, den är massor av stenar på och sticker ut så jag var rädd att den skulle fastna i allt, men det gör den inte. Enda gången jag tänker på att jag har den är när jag tar på mig skinnhandskar eller nylonstrumpor. Annars så sitter den lika naturligt på handen som min släta förlovningsring. Så om du vill ha en solitär tycker jag inte du ska tveka.
Jag har som sagt en slät vitguldsring, och det är typiskt mig som alltid har enkla silversmycken på mig. Till skillnad från en del av er här i tråden så är jag en tjejig tjej som alltid har smycken, men en slät ring fungerar ändå. Mammas ring med en stor sten i mitten och åtta små runt kompenserar väl för bristen på bling på vänsterhanden
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Sedan kommer nog vigselringen blinga lite extra. Jag har tänkt gå till en guldsmed som ska få göra en ring åt mig med rubiner i. Massor av rubiner, helst!