• Sudditjuven

Vi som gifter oss 2015!

En dottertråd till Bröllop 2015.

Här diskuterar vi alltså kommande bröllop! :) 

Vi planerar just nu ett vintageromantiskt bröllop för ungefär 50 personer och vi har en budget på 20.000 - 25.000. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-14 23:00
    Augusti:

8e - Artemiss
    15e - Sudditjuven

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-15 08:39
    ? - Lindijoo

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-15 13:02

120926 - april/maj
    ellie01 - Maj/juni
    Cammyr - 13e juni
    Artemiss - 8e augusti
    Sudditjuven - 15e augusti
    Lindijoo - augusti

• Svar på tråden Vi som gifter oss 2015!
  • Sofia2015

Nu är den första bunten inbjudningskort på väg! Mycket bråk med limningen, men till slut fick vi till det. =)

• Emmasara
    Sofia2015 skrev 2015-02-01 14:38:14 följande:

Nu är den första bunten inbjudningskort på väg! Mycket bråk med limningen, men till slut fick vi till det. =)

vad fina :) 
    5 september 2015
  • Plättis

Våra inbjudningar är snart klara! Jag väntar på att dubbelkolla några tider med lokalen/kocken, sedan skickar vi på tryck och vidare till gästerna Det kommer bli sååå fint!

Nästa helg ska jag ta måtten för brudklänningen, sedan beställer jag från Etsy. Skorna kom i fredags, och de är helt perfekta. Min lillasyster hälsade på i helgen, så vi passade på att öva lite på frisyren. Jag tror att det kommer bli en waterfall braid med massor av lockar och någon form av halvuppsättning. Dessutom har min mycket begåvade kusin lovat att sjunga under vigseln, så vi behöver bara hitta någon som kan ackompanjera på gitarr.

Jag är i extas över hur mycket som är fixat. Det enda vi inte funderat på än är dekoration av lokalen. Men det blir nog enkelt, lite björkkvistar kanske

Per aspera ad astra, ad infinitum.
  • almami

Nu har jag beställt klänning från Landybridal!! Gaahh va nervös jag är Tyst
    Vi har även varit å pratat med cateringfirman som ska fixa käk och underhållning...

• Sofia2015
    almami skrev 2015-02-01 21:14:58 följande:

Nu har jag beställt klänning från Landybridal!! Gaahh va nervös jag är Tyst
    Vi har även varit å pratat med cateringfirman som ska fixa käk och underhållning...

oooh, vad blev det?? :)
  • almami
    Sofia2015 skrev 2015-02-01 21:26:51 följande:
    oooh, vad blev det?? :)
    Denna med snörning i ryggen... Hoppas nu bara kvalitén är bra... 2900:- med frakt.
  • Sofia2015
    almami skrev 2015-02-01 21:33:44 följande:
    Denna med snörning i ryggen... Hoppas nu bara kvalitén är bra... 2900:- med frakt.
    Jättefin!! Du får gärna visa bilder när du fått hem den =)
  • Emmasara

ååh jag har tänkt på ett par skor som jag ville ha på bröllopet men nu när jag skulle kolla upp dem så säljs de inte mer.... Kommer inte hitta några som jag tycker är lika snygga

Vet någon några skor som liknar dessa? (vet att det finns ett par som liknar dessa från vagabond men de är helvita och ja vill inte ha dem, har testat dem och ne de passar helt enkelt inte)

5 september 2015
  • Emmasara
    Emmasara skrev 2015-02-01 22:32:36 följande:

ååh jag har tänkt på ett par skor som jag ville ha på bröllopet men nu när jag skulle kolla upp dem så säljs de inte mer.... Kommer inte hitta några som jag tycker är lika snygga

Vet någon några skor som liknar dessa? (vet att det finns ett par som liknar dessa från vagabond men de är helvita och ja vill inte ha dem, har testat dem och ne de passar helt enkelt inte)

Skorna kom visst inte med så här kommer de istället 

5 september 2015
  • almami
    Emmasara skrev 2015-02-01 22:36:14 följande:
    Skorna kom visst inte med så här kommer de istället 

Å va snygga! Snyggt med bronsfärgad klack! 

Tyvärr kan jag ju inte hjälpa dig

Svar på tråden Vi som gifter oss 2015!