tesselessan skrev 2015-02-11 09:04:12 följande:
Jag känner likadant - vill bara få beställa den men jag har 8 månader kvar innan bröllopet så jag kommer beställa i sommar någongång, och hoppats att det har hänt något med måtten tills dess. Men åååhh vad gärna jag vill beställa den direkt bara för att kunna prova den men också för att kunna ha den hemma och gå och kika på lite då och då.
Ja, precis! Jag vill bara prova den, och kolla hur den passar med alla andra grejer, skor och sånt. :)
Jag börjar bli rätt trött på restaurangen på vilken vi tänkte hålla lunchen efter vigseln. Först var de helt chill, det var inga problem att boka platserna och de informerade om när menyn kommer som kommer gälla då. På det hade jag några frågor, typ är de okej med att fixa några specialkost och vi kom på att vi ville kolla så de är okej med att det kommer barn, då det inte direkt är en familjerestaurang. Och jag informerade om budget och frågade om fördrink och lite så. Det var typ 1,5 vecka sen, och de har inte svarat än. Det drog ut på tiden redan ffrån början, pga jag klantade mig och missade att skicka mailet jag skrivit till dem. Mitt fel, men det känns drygt att det nu drar ut på det ännu mer. Vill ju få bekräftelse, så vi kan skicka ut inbjudningarna. Vi mailade dem igen igår, så hoppas att de svarar snart... Fattar om de blev lite "fan, vi gillar inte barn", jag skulle verkligen inte bli förvånad om det var så, och det var en miss av oss att inte kolla det på en gång, men bättre sent än aldrig tänker jag. Vill bara veta, så vi kan fråga annat ställe isf.