Jag skrev visst för fort förut, 25% ska det stå! Jag köpte bara stenen, ska göra ringen här i Göteborg.
Och fedex avgift var på 125 som någon skrev.
Jag störde mig väldigt på fedex dock, mitt paket kom till centralen här i GBG på fredagmorgon då jag pratade med dem och betalde avgiften. Jag var ledig den dagen och sa att det var viktigt att paketet levererades som de lovat den dagen, för veckan efter kunde jag inte ta emot det då jag hade möten på olika stället och tiderna var flytande. Fick svar att de skulle fixa det, men paketet kom inte den dagen. pratade med dem både på fredagkvällen och måndagmorgon och sa att jag kunde vara hemma till kl 10.00 på måndagen, och att de fick komma före det.
De var trassliga, vägrade ge några löfteb utan sa att chauffören var tvungen att följa sin rutt och att de definitivt inte kunde lova när stenen skulle levereras. De tyckte att jag kunde skriva min namnteckning på en lapp och att de kunde lämna paketet utanför min dörr. Det gjorde mig så förbannad. Som att jag skulle låta min diamant ligga i trappuppgången en hel dag?!
Det hör ju inte riktigt till saken, men jag tycker det är skumt att ett företag som enbart jobbar med leveranser inte kan hålla tider och löften, mendan Ikea tex kan säga när de kommer inom en två-timmars tidsinervall och ofta håller det.