Hej,
Här är en till som ska gifta sig i Augusti, den 15:e augusti. Fy vilken resa det har varit, trodde planera bröllop skulle vara roligt men har inte varit något annat än krångel. Tänkte ett tag att "nä vi ställer in och drar till vegas"
Börjar med att min hederstärna fick jag säga upp vänskapen med, hon visa inget intresse, frågade aldrig om bröllopet, gnällde över färgen på tärnklänningarna, de uppgifterna hon fått blev jobbiga och tillslut hoppade hon av som hederstärna och bara ville vara tärna, det var för mycket jobb för henne. Hon fortsatte och inte bry sig och brydde sig mer om sitt och sin pojkvän så jag sa bye bye. Då hoppade 4 till av bröllopet för att jag behandlat henne så illa. Öhh okey....bye bye.
Vad jag läser från tråden så är inte jag den enda som har en sambo som säger "äh, vi har gott om tid, jag gör det sen" Vill ni veta min skadeglädje, i tisdags kom han och var superstressad. "det är ju inte alls långt kvar och jag har inte ens börjat med något!!" hehe nope det har du inte.
Mycket tjatande och myckte tjafsande med folk omkring, de som vill bjuda in folk till bröllopet, de som tycker visst att de får ta med sina barn även om vi sagt att vi älskar dem men inte denna kvällen. De som tar för givet att de ska ha med en plus one utan att fråga.
Men trots allt detta så bara längtar jag, 30 dagar kvar och jag har släppt allt nu. FInns ingenting som inte kommer lösa sig, det viktigaste är att jag om min sambo blir man och fru och det kommer vi. Vi ska ha riktigt roligt och jag hoppas att våra gäster får det med :)