Hej Katten 21! Vad kul att titta på lokal imorgon, hoppas den är som du tänkt! Vilket slott är det? Du får rapportera sen! :) Nyfiken för har googlat runt som en tok från början efter något slottslikt men till ok kostnad! Hade alltid drömt om mitt lilla prinsessbröllop men ju mer jag tittar på inspiration och tänker vad jag/vi verkligen vill ha så lutar det mer åt lantligt tema :) med färgtema gammelrosa, grönt och pärlemor! Jag älskar att planera och pyssla så jag behöver nog 1 1/2 år, haha, och skönt att spara pengar ett tag! Vi kommer bli ca 80 gäster så ska försöka med en budget på 60 000 kr, hur låter det? Klänningen får jag av mamma i bröllopspresent, blomdekorationer och kanske även tårtan har jag planer på att göra själv :) Har hittat lokal och kyrka som ser ganska perfekt ut för ett lantligt bröllop ca 20 min från där vi bor, men vi måste ju titta på den i verkligheten så kanske blir ett besök i veckan när man ändå är ledig! Tycker att era save the date och inbjudningar låter jättesmarta! Hade nog skickat samma till alla gäster men om ni tex har ett uppslag om Kaknästornet så kan de ju vara lite "visste du att" och om du/ni har någon relation till platserna "här festade bruden första gången" etc. Tänker att även om man bor här har man ju inte alltid 100% koll på sin egen stad ;) Jag hade iallafall uppskattat det om ni nu ändå ska göra det!