Hej på er alla blivande brudar, vad rolig och spännande läsning i det här forumet :) Jag är också en blivande brud, jag gifter mig med min älskade fästman den 8/8-2015 på Skeppsviks herrgård utanför Umeå. www.skeppsvik.se/brollop-fest/galleri/
Vigselförrättare är bokad, likaså fotografen som kommer att fotografera oss innan vigseln och under vigseln. Under förberedelserna samt på bröllopsfesten kommer vi att be vänner som är fotointresserade att ta bilder för att dokumentera dagen. Klänningen är uppsydd och klar här i Stockholm där vi bor, via Matildas brud och fest som jag varmt kan rekommendera, relativt billigt och toppenkvalitet på klänningarna! www.matildasfest.com/sv/
Nästa steg för mig är att boka frisör, har prel.bokat en salong i Umeå som tar 3100 kr för hår, make-up, styling av brudgummen inför fotograferingen. Är det ett ok pris? Finns fler tips om frisörer i Umeå-området? Att boka florist är också något som jag ska börja kolla upp. Tips vad gäller detta mottages tacksamt :) Vad är viktigt att tänka på? Våra temafärger för bröllopet är ljuslila än så länge, någon färg förutom vitt som ni tycker passar till det? Jag tänker att brudbuketten ska reflektera temafärgerna, så lila, vitt och alt. någon fler färg.
Allt gott!