stresso skrev 2015-01-07 10:26:06 följande:
vi tog ett krafttag med inbjudningarna igår, en sista justering med font på själva inbjudan, beställa rätt papper och sen är de redo att skickas! :)
vi har tänkt skicka ut inbjudningarna redan i början på mars (eftersom semestrarna planeras tidigare och tidigare och brukar vara färdigsatta redan i slutet på mars) för att försöka försäkra oss om att våra gäster inte reser iväg. när skickar ni era?
Hoppas på att kunna skicka inbjudningarna i början av februari. Jag vägrar trycka upp inbjudningarna innan vi haft möte med festlokalen/catering. Men min sambo har inte fått ett ordentligt jobbschema så vet inte när vi kan boka in ett möte med dom heller. Känner mig alldeles för stressad över det, men det löser sig. OSA har vi satt till första maj :)
Anledningen till att vi vill skicka ut inbjudningarna så tidigt är för att Bridgefestivalen kommer avslutas den helgen då bröllopet är och då kommer det inte finnas ett ledigt hotellrum i hela Örebro. Så jag hoppas alla gäster gör som vi rekommenderar och bokar hotellrum på en gång.