Caby skrev 2014-12-30 18:32:13 följande:
* Hittade klänningen redan i augusti på rea. Är dock lite osäker på den, ganska speciell klänning Vad tycker ni? För mycket extra?
Har underkjol på bilden men det kommer jag inte att ha sen. Gillar den upptill men är väldigt osäker på nedre delen. Inte hittat någon ny klänningen heller Ser lite säckig ut bakifrån kanske. Vill egentligen ha en stilren, ganska enkel klänning, men blev inte som jag tänkt mig.
Wow Caby, vilken klänning, den sitter verkligen som en smäck!
Gå på instinkt!
Annisen skrev 2015-01-04 22:11:06 följande:
Så här ser min klänning ut, den hänger här hemma i garderoben och jag är så nöjd :) Vi beställde den på vinst och förlust då jag va osäker på hur en Kinaklänning skulle va i kvalitet MEN min mamma som är sömmerska och annars tänkt göra om den konstaterade när vi fick hem den att det va riktigt bra gjort och jag älskar den :) ! Beställd från jenny joseph till vrakpriset 1800 kr + underkjol + tull, totalt 3000 kr
Håret har jag önskemål om ska vara som bilden ovan :)
Och tärnklänningarna ska beställas denna variant
Ett problem som jag dock har är att jag har storlek 42 i skor, är lång 1,82 cm och funderar på om jag ska ha klackar, ballerians och vart jag ska hitta snygga stora skor, är inte alltid så lätt...
härligt att höra att det går att få bra kvalité, en del av trådarna här blir man ju mörkrädd av! :) Supersöta tärnklänningar också!