• daniiel

Vad heter jag?

Hej. Jag är en liten flicka som hunnit bli en månad gammal nu. Min mamma och pappa trodde att dom hade hittat ett namn till mig, men det passar inte riktigt. Frågan nu är - vad heter jag?

Ja, alla kloka och påhitta människor här på BT.. vad ska lillasyster heta? Alla förslag tas tacksamt emot :)
  • Svar på tråden Vad heter jag?
  • Kalejdoskop

Vilken sötnos!! Grattis till guldklimpen :) jag tycker Majken är ett himla fint namn!

• FruW

Råkade ju läsa i en annan tråd vad hon skulle ha hetat först. Namn som liknar det första kanske kan vara Vilma/Wilma eller Lilly? Även om de är lite väl poppis just nu kanske :) Ellinor och Vera tycker jag är fint också.

• meandmylove

Innan jag läst kommentarerna var det ett tydligt namn på lillan. ELVIRA. Så vackert och passande på er prinsessa. Grattis till din vackra dotter!

• Caisa

Nu räknar jag upp mina egna favoritnamn här, haha! Julia, Olivia eller Miranda? Skrattande
    Vilken söt liten tjej! 

• Utvandrare

Å, vilken vacker prinsessa! Grattis!

Får man fråga vad storasyster heter? Och är det viktigt att namnen "passar ihop"? 

• daniiel

Tack :)

Ja, jag kan ju avslöja att namnet som inte passar är Tilda. Jag tycker fortfarande att det är ett jättefint namn, men det passar bara helt enkelt inte på vår lilltjej.

Storasyster heter Tuva och huruvida lillasysters namn ska passa ihop med storasysters, så är väl huvudsaken egentligen främst att hitta något som passar lillasyster :)

Svar på tråden Vad heter jag?