• Loka

Är alla jämt så trevliga?

Blir så förvånad över alla "kramar, tänker på dig" osv. osv. som uppkommit här inne den senaste tiden. Blir mer eller mindre spyfärdig på att läsa alla dessa trevligheter, som i mina ögon är mer eller mindre falska.
    Eller är alla så jä*la trevliga och förstående jämt?

Själv har fullt skå med att hålla fingrarna i styr i vissa trådar för att inte skriva allt för otrevliga saker.
    Men det kanske bara är jag som är otrevlig?

• Svar på tråden Är alla jämt så trevliga?
  • Tean

Jag tycker faktiskt att det är helt ok att *krama om* en medmänniska och skriva att man tänker på dem när man har tagit del av en annan persons sorger, problem eller glädje. Jag tycker att cyberempati är en bra grej.

• Antonia

Håller med Tean!

blev oxå nyfiken på bilden ;)

• vixen not a tramp

Jag med! *Världens nyfiken*
    Kan man få adressen eller nåt på mailen om ni inte vill peka ut henne här??? Mycket tacksam för svar!!!
    elviranin@spray.se

• 11 juni 2005

Blev också nyfiken på BILDEN även om jag har full förståelse om Loka inte vill informera om just denna mer utförligt, efter att ha får urskulda sig förupprörda kramizar avsändare som kände sig personligt utpekade etc....

Håller till viss del med Loka, en cyberkram sänd med empati då någon behöver det tycker jag är fint - de som sänder mer sparsamt med kramarna känns kanske dessutom mer som att det verkligen finns en omtänksam människa bakom. Att däremot ha det mer eller mindre som sin signatur ger möjligen litet nonsens skimmer över innerbörden. Tycker jag. Men jag kan inte påstå att jag direkt går itaket så fort det dyker upp i avskedsfrasen...

• anderssonskan

ojojoj jag har hoppat över detta inlägg sen det startade & oj va det har urartat det är väl upp till var & en själv om man skriver kram kramiz eller signerar på något sätt. själv hade jag svårt ibörjan innan vi gifte oss att inte signera med namnet vilket jag oftast gör nu för nu är jag ju redan gift, & visst fan skiter väl jag i hur andra signerar sina inlägg & svar sålänge det inte är påhopp mm.

• blivande fru J

jag tror jag hittade bröstbruden...garvar

• blivande fru J

jag tror jag hittade bilden ni menade.. skulle aldrig se ut så själv.. men samken är som baken

• Lana

Här har vi en som fortfarande letar

• Tissa

vad är det för bild alla snackar om??

Svar på tråden Är alla jämt så trevliga?