• Loka

Är alla jämt så trevliga?

Blir så förvånad över alla "kramar, tänker på dig" osv. osv. som uppkommit här inne den senaste tiden. Blir mer eller mindre spyfärdig på att läsa alla dessa trevligheter, som i mina ögon är mer eller mindre falska.
    Eller är alla så jä*la trevliga och förstående jämt?

Själv har fullt skå med att hålla fingrarna i styr i vissa trådar för att inte skriva allt för otrevliga saker.
    Men det kanske bara är jag som är otrevlig?

• Svar på tråden Är alla jämt så trevliga?
  • siouxie

mjau *klös klös*

höhö..

• mrs.

Hej,
    Jag måste bara säga Beklagar ditt elände

Synd att det är så många vänliga människor ännu på denna jord, varför kan vi inte bara skriva elaka saker till varandra när någon behöver stöd....Hallå! vakna, det är väl trevligt att folk bryr sig!!!

Och om du tycker att det är så hemskt här på BT så.... slipp att komma hit (som du kanske skulle vilja uttrycka det).

Jag skriver mvh/kram, ta hand om dig osv om JAG vill, så det så.

• Skrutthumlan

Vad är det för bild folk vill se???
    Vad har jag missat?

• Laguna

Är inte kram ett annat ord för "hejdå", typ...?

• Laguna

Jag fattar ingenting om det här med klänning!!??

• raskan

f*n va less jag är på alla dömmande människor här inne som tror att dom är jordens människokännare! Man kan ju tro att vissa har en övernaturlig gåva eller nått som kan sitta å skriva att personer här inne är falska mm pga ett kram eller kramiz! ja jag säger då det!

• nano

Gah.. trodde att den här tråden skulle ha självdött vid det här laget.

Måste nog säga, efter att han bläddrat genom flera sidor av inlägg, att många av de som anser sig vara trevliga inte har hållt en särskilt trevlig eller saklig nivå på sina inlägg. Utan att nämna namn tycker jag att det säger en hel del om hur ärliga och trevliga de egentligen är.

Nu hoppas jag bara att patrik hittar hit och stänger av tråden.

• Laguna

Jag vill önska alla en trevlig helg!!!

/Hanna

• raskan

trevlig helg till dig me å till alla andra

• Mastermind

Håller med nano. Och sedan måste jag säga att jag också lätt blir "mätt" på kramiz och liknande. Det är den största anledningen till varför jag undviker sidor som t.ex. LunarStorm. Grejen är inte att jag ogillar vänlighet, snarare att jag ogillar en så pass "intimhet" mellan människor som inte ens känner varann. Jag har svårt att öppna mig så pass att jag skriver "kram" och "puss" till folk, även dom jag känner (men däremot så blir jag desto mer intim och kärleksfull när jag verkligen bryr mig). Och då kan det kännas lite påtvingat om någon skriver så till mig. Sen är ju vissa tydligen inte så trevliga ändå, när det kommer till kritan, som sagt..

• HRO

Fröken januari :Tack för det!
    Önskar dig oxå lycka till...
    Ni gifter er 2 dgr efter oss...

Herregud vad tiden har gått fort.
    Nu är allt klart, bara vänta på den stora dagen...

Även fast allt är färdigt så tänker man på det HELA tiden... vad har jag glömt, ska jag verkligen ha detta i buketten eller ska jag ha nått annat... osv

Svar på tråden Är alla jämt så trevliga?