ViktNeråt-05
jag är inte vegan men tycker ändå flera av recepten verkar supersamrriga. De ugnsbakade grönskarna ska definitivt testas någon dag
jag är inte vegan men tycker ändå flera av recepten verkar supersamrriga. De ugnsbakade grönskarna ska definitivt testas någon dag
sinan: jag är inte vegan men äter generellt vegetariskt, funkar liksom inte med färdiga dieter innehållandes tonfisk, kyckling och mager skinka. Vegansidan är toppen, emn vet inte om allt är bra ur kalorisynpunkt, nyttiga fetter är det iaf.
Angående oliverna är de inte jättefeta, svarta oliver är däremot fetare än gröna så välj de gröna alternativet :) precis som vanligt så blir det allra bäst. Frossa kanske är dumt, men det finns saker du kan vara mer rädd för..
jag har börjat promenera som en galning, och jag gillar det faktiskt.. skönt att gå ut en timme om dagen och få frisk luft och motion, härligt att gå fort ovanpå snön..
jag har också varit ute och gått en timme i solen. superskönt men lite halt. Just nu kan jag inte vara utan mina promenader. Ju mer jag rör på mig ju mer får jag äta, men jag blir bara sugen på mat, inte godis. Mina tänder är så glada så.
jag vill verkligen slå ett slag för vikten av att hitta rätt sport för er som tycker träning är tråkigt. Träning är skittrist om man gör det på ett sätt man inte gillar; fotboll och löpning ger mig tex skolgympaångest medan jag verkligen gillar yoga, promenader och cykling som aldrig var viktigt i skolan. Normalt cyklar jag 1,5 mil dagligen men nu är båda mina cyklar oanvändbara så jag promenerar istället för att cykla. Det är värt att ta sig lite tid att ettsa nya sporter. dans tex är ju jätteskoj att testa om man vill få det hela att bli mer socialt.
önskar jag vägde 62 kg....:)
jag är iofs 175 cm lång så 62 är väl kanske i minsta lagret, 65 hade varit läckert däremot. När jag gick på gymnasiet vägde jag alltid mellan 58 och 62 men den tiden är nog tyvärr förbi...
jag råkade äta en kanelbulle idag, vet inte vad som tog åt mig, den bara slank ner, och som gammal bulimist bör jag ju inte kräkas upp den. I övrigt har dagen varit lyckad matmässigt, dock inte så mycket motion.
jag går också runt i ett par jeans som tidigare varit svåra at tknäppa men nu inga problem. min sambo tycker jag är jätteduktig och kommenterar ofta hur smal jag blivit, om han menar det eller mest säger det för att stärka mig vet jag inte, men de orden peppar mig i alla fall att fortsätta
jag har ont i ett knä men ska ändå försöka träna ikväll. Gå på basgympa utan hopp och hoppas det håller... igår blev det långpromenad och några bitar lösgodis som sambon lurade i mig