Inlägg från: Fru Larsson |Visa alla inlägg
  • Fru Larsson

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Tack tjejer! Det gläder mig att ni tycker ringen är snygg! Ha en go påsk, jag kommer inte kunna vara på bt på hela påsken för vårt internet har pajat och lagas inte förrän efter påsk. Hur ska jag klara mig (men det kanske är sunt med avvänjning)??

• Fru Larsson

Ja, det är sant, så jag får titta in här då och då idag när jag är på jobbet (det gäller ju att prioritera). Annars kan det kanske rentav vara skadligt.... visst?

• Fru Larsson

Jag gör inlägg hela tiden, men jag måste bara visa. Är inte den här tiaran cool med tanke på att jag ska ha rött i klänningen???
    cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll&category=1265&item=8176835643#ebayphotohosting

• Fru Larsson

Nämen! Mitt internet som skulle ligga nere över påsk fungerar ju! Så bra!

Va kul Lucyinthesky, skulle vara jätteroligt att se!

Tack Mischa och Bride2B! Jag har köpt den nu (eller en likadan som av någon anledning blev 3 pund dyrare, den andra blev såld så bäst att skynda sig)! Känner mig mycket nöjd!

• Fru Larsson

Lucyinthesky: Jättefina inbjudningar! Kul ide med de brända kanterna!

Mischa, ringen kommer nog ganska snart, förhoppningsvis den här veckan! Tiaran tar längre tid, 1-3 veckor. Spännande!!!

• Fru Larsson

Jag har också för mig att träden fortfarande brukar vara gröna i september (och i början då jag gifter mig brukar det ju nästan gå att bada fortfarande väl?). Möjligt att de börjat skifta i slutet men jag är tveksam......

• Fru Larsson

Mischa, jag tror som du. Själv har jag haft full förståelse och till och med tyckt att det varit skönt att gå på bröllop utan barn (mer party då)!

Sep brud, visst kan du säga det, de kan ju sitta så de lätt kan ta sig ut om barnen börjar skrika (tycker inte man ska behöva säga det ens, men jag har hört flera gånger om bebisar som skrikit och att föräldrarna bara suttit kvar).

Det handlar ju om respekt.

• Fru Larsson

agronom, tråkigt med sånt där. Även om det bara är en gäst som opponerat sig så tar det ju energi såklart.....

Jag har fått min ring idag. Den var fin och gnistrar men den är inte lika fin som den var på bilden och så var den för stor. Undrar om det går att ta in den då det är diamanter runt hela? Ska gå till en guldsmed och höra efter och samtidigt be dem värdera den. Jag tror den blir snyggare med en till slät ring i gult guld (likadan som min förlovningsring) så den med stenarna är i mitten..... Jobbigt när det inte är precis som man tänkt sig!

Lucy in the sky, va spännande! Jag har funderat på att börja med inbjudningarna i evigheter men kommer inte till skott.... Suck!

• Fru Larsson

Jag köpte ringer för 2800:- (inkl frakt). Jag tror det är ett riktigt bra pris, diamanterna är på 0,75 karat. Tittat på den igen. Den är fin! Men det är svårt att se hur den ser ut ihop med min ring när den är för stor och det glipar! Jag låter er veta när jag värderat den, jag är också jättenyfiken på det!

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)