• Veronika

BT-Träff-Stockholm, Ny tråd igen!!

Hoppas alla hittar hit!

Vår tråd blev avstängd nu så jag öppnar upp en ny.

• Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd igen!!
  • karenina72

ska vi träffas på fiket på Konserthuset på tordag? Eller finns det något annat förslag? 17.30?

• skratt-maja

det låter bra karenina72, skulle det vara mtk folk kan man ju gå någonsannastans då.

halv sex fungerar för mig!

nyfiken att höra om dina hippor...

själv har jag fått mail från min blivnades bror om när de kan ta med honom ut på svensexa....

• Sep brud

Vi sitter just nu och försäker att sätta ihop vår hemsida. Någon som har lite tips? Någon som själv har en?

• Emilia

Vi har ju en hemsida...
    www.germundsjo.com/brollop

Men vad man skriver på sidan är ju väldigt olika. Har ni skickat följebrev med info till gästerna? Det gjorde inte vi så all info som ej står på inbjudan finns på hemsidan även info om hur m2b och jag träffades och förlovade oss.

/Emilia

• visinge

Emilia, jättefin sida! Verkligen!

• Antonia

Hetta, superfin sida ju! Ser stilren ut, verkligen!

Emilia, eran är oxå superfin, önskelistedikten var verkligen bra, har ni hittat på den själva? Det enda jag tyckte var att texten är för stor att det blir jobbigt att läsa, om man får komma med lite feedback. ;)

Vår hemsida har vi ju köpt för att jag inte själv har hunnit bygga någon, därför ser den ganska lik ut flera andra sidor här på nätet. Men jag tycker om den iaf. ;) Ska byta adress sen tänkte jag då jag har en lättare domän. Här kommer min:

www.emmeliochfredrik.brollopshemsida.com

• Emilia

Tack för berömm. Ge gärna konstruktiv kretik. :)

Antonia - Att texten är förstor när du ser den beror på att dusäkert ser den i Times New Roman? Den ska ses i Edwardien skript egentligen (ska försöka bifoga typsnittet till hemsidan). Och lägga in andra typsnitt som ger mindre text.

/Emilia

• Antonia

Emilia,

okej, då förstår jag! Hade varit kul att se det riktiga typsnittet, det stämmer att jag nog ser det i times new roman. :)

• Hetta

Antonia :
    Tack för berömmet!
    Er sida var ju jättefin också! Vi ska nog skriva lite mer på vår sida snart, såsom information om olika personer (toastmaster, tärnor mfl) och lite mer om stället där vi ska gifta oss.

Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd igen!!