BT-Träff-Stockholm, Ny tråd igen!!
Hoppas alla hittar hit!
Vår tråd blev avstängd nu så jag öppnar upp en ny.
Hoppas alla hittar hit!
Vår tråd blev avstängd nu så jag öppnar upp en ny.
Jag kommer till träffen på torsdag. KL 17.30 i konserthuset blir bra.
Vilka kommer mer förutom
Karenina72
Skratt-maja
Emlu
Jag tror att jag kommer om jag kan smussla med Macho vill säga,
Karenina72
Skratt-maja
Emlu
Ev Antonia
Karenina72
Skratt-maja
Emlu
Ev Antonia
Popcorn
Jag kan ta med utkast till vårt kyrkoprogram och våra placeringskort på torsdag. Hinner nog dessvärre inte göra utkast till festprogrammet.
Även jag har vigselprogrammet och utkast till festprogrammet, fast jag tror att ni redan sett det i och för sig!!!
Ligger hemma med influensa så jag kan inte komma
De som börjat utforma vigselprogram m.m. och har det på datorn får gärna maila mig om ni har lusst! Står i startgroparna vi med nu...
brudenemilia@hotmail.com
Min m2b är iväg för sekunden med våran bestman och ska prova ut kläder... SÅÅÅ spännande! Men oj vad lång väntan det är tills jag får se min m2b i dem!
/Emilia
Åhh vad kul det ska bli imorgon, det var längesen sist.
Ska bli kul och se era andras projekt, tar oxå med vigselprogram och placeringsskyltarna.
Hej tjejer! Har precis kommit hem från Göteborg! Så jag har inte kunnat gå in och kika här på ett par dagar!
Sepbrud - ja det är de med snörning upp på vristen jag är ute efter, de är väl tokiga på min sambo på Rizzo! Han har ringt ca 3 grr om dagen och frågat om de har kommit in, och sagt att det blir nog inget bröllop om jag inte får de skorna! Jag har varit i Göteborg så jag har inte själv kunnat springa förbi och kollat!
Vad trist med behån, själv var den lite stor på mig men jag fick hjälp med ett par kuddar så sen satt den perfekt!
Har inhandlat en jaquette till min blivande nu! Gud vad snygg han vart!
Han provade frockcoat också men det var inte lika snyggt, och frack vill han inte ha!
Idag skall vi kolla tärnklänningar till mina tärnor, alla kommer hem och äter och dricker lite gott så ska vi prata ihop oss och beställa så fort som möjligt!
Hoppas det blir en träff snart igen så jag kan haka på också!