BT-Träff-Stockholm, Ny tråd igen!!
Hoppas alla hittar hit!
Vår tråd blev avstängd nu så jag öppnar upp en ny.
Hoppas alla hittar hit!
Vår tråd blev avstängd nu så jag öppnar upp en ny.
Glömde säga att min snälla pappa har bokat en vit RR limousine från 1962 till oss! Bara sååååå läcker!!
Tack alla för länk till era superfina hemsidor. Någon som har något emot om vi tar lite ideér från er alla?
lillsmurf, oh de är så fina. Fanns synd att de inte görs i ivory. Har börjat provgå mina, är imponerad över att de är så pass sköna att gå i det kunde vara värre, men jag behöver de 9cm så det är bara till att vänja sig... Får väll ha ett par att byta till.
Jag ska bort ikväll, men ser fram emot nästa träff!!!
Sepbrud - nääääääääää, jag trodde de var ivory! Äsch måste springa förbi men tygbiten och jämföra! Kanske går det iaf! Vilken modell valde du?
Tillbaka efter danslektion nr 2 nu på lunchen. Dessvärre var det en annan danslärare den här gången, så mycket av det vi lärde oss förra gången förkastade han! Fast i och för sig - hans dansstil var mindre "styltig" så det kanske ordnar sig till slut. Men jag såg paniken i min m2b:s ögon...
karenina72 - vart tar ni danslektioner någonstans? Misstänker att det är Wienervals ni lär er? Vad kostar det?
nej, det är inte wienervals. Vi vill dansa till "Strangers in the night" - och då får det bli foxstrot istället. Bara bra tycker jag eftersom det är en dans som är bra att kunna.
Vi har gått på Studio Eloge vid Odenplan, (Västmannagatan). Privatlektion på ca 1 timme kostar 780 kr. De har helgkurser också.
www. studioeloge. se
Karenina72 - å tack!
Skrattmaja - ang det här med Media Player och kyrkomusik på nätet. Jag har provat att bocka i och tillåta alla filtyper men det hjälper i allafall inte.
Nu när jag försöker så börjar nedladdningen, men så kommer ett felmeddelande och så stänger internet ned sig själv. Har du något förslag på vad göra?
lillsmurf, mina är de längst ner på vänstra sidan. Spetsiga med sidentyg och två tunna band över vristen och ett runt hälen.
Hoppas ni hade det trevligt igår, något nytt som ni kom på???
Beställde en livboj med våra namn och datumet på igår. Jätte glad att jag lyckades hitta rätt!
Vi har också bokat Studio Eloge! Fast Wienervals då. Vi kommer gå helgen 6-7 augusti. Så om fler vill lära sig Wienervals där vore det ju kul om vi kunde gå samma helg!