BT-Träff-Stockholm, Ny tråd igen!!
Hoppas alla hittar hit!
Vår tråd blev avstängd nu så jag öppnar upp en ny.
Hoppas alla hittar hit!
Vår tråd blev avstängd nu så jag öppnar upp en ny.
Skrutt - det var åtminstone en Ö!
Lillsmurf
Vart är Ö.et i Gotland?
För Evigt
Vi brukar antingen fika eller träffas över en middag.
Det brukar oftast vara väldigt trevligt och informativt
alla brukar ta med sina planerings pärmar och annat trevligt.
/Skrutt
Skrutt
Lillsmurf
sorry jag läste fel *asg*
emilia och lillsmurf, då möter jag upp er vid kvart över fyra!!
ser fram mot det!
inte för att verka negativ eller så, men om det mot förmodan skulle inte vara så trevligt för en picknick pga vädret var ses vi då???
har kollat prognosen för torsdag och det skall bli 20 grader och sol (växlande molnighet) så peppar peppar behöver vi inte ha någon reservplan, men klart man vet ju aldrig så något alternativ kanske vi skulle ha!
skratt-maja - Låter bra! :)
Reservplanen blir nog att vi får "fly" till något fik i närheten. ;) Eller resturang... Men som lillsmurf nämde så ska vädret bli fint hela slutet av veckan. *hoppas hoppas*
/Emilia
hmmm... tittade på vädret igår, ser sådär ut när det kommer till värmen, förmodligen uppehåll men inte vidare varmt strax över 20 grader... men men det märker vi på torsdag förmiddag.. om inte annat så finns det ju en massa ställen i stan att glida in på och så här i semestertider brukar det inte vara fullt med folk om vi väljer att gå och käka någonstans!
Hoppas att alla hade en trevlig midsommar. Vilket väder det blev!
Skrattmaja, vilken bra idé! Det är ju hur gulligt som helst, vilka mysiga te stunder nu får framöver!!!
Jag skulle nog kunna komma ifrån lite tidigare, någon som vill börja tidigare så kan jag vara där. Måste nämligen vara hemma vid 19:30 då vi har möte med vår toastmaster....
Hej på er!
Har inte varit inne här på länge. Jag har ju flyttat till Umeå nu så då har jag hittat BT-träffar för Umeå också! Synd att jag inte kan vara med o fika imorgon! Hoppas ni får det riktigt skoj! Fast jag ska ju faktiskt på BT-träff här i Umeå imorgon! Ska bli kul!
Hoppas ni får en riktigt fin sommar och fantastiska bröllop och ett stort GRATTIS till er som redan har gift er!
Kram/Hetta
PS Jag är gravid!
GRATTIS HETTA!!! Synd att du inte kan vara med i morgon men desto roligare med ditt lilla Ps-meddelande ! När är det dags?
Hetta
Stort grattis till bebben!
Är du på familjeliv?
Jag finns där under samma namn som här
Stort lycka till med allt!
Kram/Skrutt
Ja, det blir runt den 15 januari. Kommer alltså ha en liten kula på bröllopet, vilket betyder att jag nog får sy ut klänningen lite (klänningen kommer nästa vecka).
Familjeliv har jag inte varit inne på. Ska göra det nu!
Kram på er!
Grattis Hetta - verkligen jätteroligt att höra!
Tjejer - ni måste kolla in Shalimars dag, ligger i en egen tråd!
Grattis igen!
Hmmm - var precis inne och kollade vädret, verkar inte vara någon risk för nederbörd men å andra sidan så ska det inte bli mer än 17 grader!!! Så vad säger ni tjejer ska vi gå och ta en matbit någonstans i närheten av humlan istället?
Så kul Hetta - grattis! Det ordnar sig säkert med klänningen... :)
lillsmurf - Kanske är vettigt att byta till något annat alternativ... men värdet jag lästelovade 20+ och växlande molnighet.
/Emilia
GRATTIS hetta, vad roligt!!
Vi får se hur vädret blir, men jag är gärna med på att ta en bit mat!