• Veronika

BT-Träff-Stockholm, Ny tråd igen!!

Hoppas alla hittar hit!

Vår tråd blev avstängd nu så jag öppnar upp en ny.

• Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd igen!!
  • lillsmurf

Popcorn - tänkte mest på de tjejer jag vet redan har hemsidor som antonia, veronika, skrutthumlan m.fl..

• Popcorn

lillsmurf: Vi skrev nog om varandra, för jag svarade på Veronikas önskan om att se mina ringar .

• Skrutthumlan

Förresten...

vad sägs om en fika i gröngräset nån eftermiddag?

Om det är nån som vill alltså

/Skrutt

• brud 05

Hej alla brudar! Det var ett tag sedan jag var inne och skrev här - det är lite mycket att stå i nu, som alla borde känna till ;)

Ett stort Grattis till Emlu - har hört på omvägar att bröllopet var otroligt vackert! Väntar otåligt på bilder... :)

Lycka till Shalimar! Har för mig att väderprognoserna lovar sol - håller tummarna för er!

lillsmurf (och alla andra): Välkommen att kolla in vår sida oxå hellebro.se/brudparet

Imorgon ska jag på frisyrkonsultation - ska bli skoj!!!

• Emilia

Hade sminkkonsultationen idag utomhus ;) i trädgården tillsammans med min tärna och Make Up Artisten. :D Kul! Jag kände mig riktigt fin (var riktigt synd att man var tvungen att tvätta bort det och åka till jobbet)... Hoppas sminket blir riktigt bra tillsammans med hår och klänning.

Hemsidan:
    www.germundsjo.com/brollop

Skriv gärna i gästboken också!

Ang. fika i solen eller så så följer jag gärna med nu under juni, juli är fruktansvärt tjockt arbetsmässigt för mig... men i augusti har jag tid över igen. ;)
    //Emilia

• lillsmurf

Ååå jag picknickar gärna ute i det gröna med er tjejer någon dag framöver! Alla tar med sig eget käk och dryck så träffs vi och picknickar och snackar bröllop och myser ute i det härliga sommarvädret!

Hoppas hoppas att det fortsätter och vara lika fint resten av sommaren!

• Popcorn

Jag hänger också gärna med på picnic! Jag kan och vill nästan vilken veckodagskväll som helst _utom_ måndagen den 27:e.

• lillsmurf

Torsdagen den 30 juni? Så hoppas vi på bra väder!

• Emilia

30/6 funkar kanon för mig... är helledig då... från 29/6 är jag ledig till 6/7 utan att ta semester. ;) Ibland funkar egen schmaläggning bra!! Ska bli sååå skönt...

Shalimar - hoppas bröllopet gick bra. Vilken tur med värdet ni hade. Tänkte på er!

//Emilia

Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd igen!!