BT-Träff-Stockholm, Ny tråd igen!!
Hoppas alla hittar hit!
Vår tråd blev avstängd nu så jag öppnar upp en ny.
Hoppas alla hittar hit!
Vår tråd blev avstängd nu så jag öppnar upp en ny.
för evigt
ja du...vad kan vi vara ....
allt mellan 22-38 år typ...
Jag har dock inte märkt av åldersskillnaden någon gång..
/Skrutt, 28
Skratt-maja - Wow ni var jättefina! Klart att nyblivna fruar får följa med! Vi vill ju höra allt!
Emilia - visst kan vi ha följe, måste ändå hem och hämta picknickfilten först efter jobbet, å skratt-maja du kommer ju det hållet också, från tekniska alltså!
Vilken tid skall vi säga tjejer! Funkar 16.30 eller ska vi ta det tidigare el senare!
För evigt - jag är 25!
sep brud, tepåpsarna var en hälsning! Det var så att några vänner till oss hade fixat detta. vid varje kuvert för utom våra, låg en bit papper en penna och en tepåse, de var så att gästerna skulle skriva en hälsning, ett råd eller ngt liknade till oss på lappen, vika ihop och placera den i fickan för tepåsen, så att vi när vi dricker te, öppnar och läser en lapp! Mkt trevligt.. (vi har dock inte fått tepåsarna ännu så jag har ingen aning om vilken typ av älsningar vi får)
Halv fem fungerar på torsdag för mig!
/skratt-maja nybliven fru på 28 år!
Runt 16:30 eller så funkar absolut för min del... man kan ju sluta upp allt efterom om man ej kan så tidigt.
lillsmurf - Ska vi ses i hörnet av Humlegården upp mot tekniska vid 16:15? För promenad in mot bra picknickplats?
//Emilia
Jag börjar jobba i morgon och vet inte än om jag kan på torsdag. Hör av mig :)
Vart har Antonia tagit vägen?
Emilia - 16:15 i hörnet blir jättebra!
Annaglitter - undrar om inte hon befinner sig på Gotland, visst skulle hennes syster gifta sig på Gotland den här sommaren och hon hade massor att fixa med för att hjälpa systern!?
Nä, hennes syster gifter sig på Öland i lördags, jag vet inte om hon har kommit hem eller om hon är kvar där...
Jag pratade med henne senast i tisdags.
/Skrutt