• Veronika

BT-Träff-Stockholm, Ny tråd igen!!

Hoppas alla hittar hit!

Vår tråd blev avstängd nu så jag öppnar upp en ny.

• Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd igen!!
  • Popcorn

30 juni funkar för mig också!

Angående Shalimars bröllop i går så gick det jättebra! Jag var där och hennes bukett var bland det vackraste jag har sett! Kyrkan, omgivningarna, ring, ja allt annat var superfint också . Tyvärr så glömde vi (!!!) kameran hemma, så det blir till att vänta på deras bilder. När vi väl kom på att vi glömt kameran hade vi hunnit åka för långt redan för att kunna vända. Surt!

• Emilia

Kul då är vi i alla fall tre på picknick... vart ska vi ses?

• Skrutthumlan

Vad sägs om kungsträdgården, det finns ju lite gröngräs typ utanför café opera i mitten där...

hoppas att det är fler som hänger på!!

/Skrutt

• skratt-maja

först och främst mina strörsta gratulationer till Emli och shalimar. Hoppas att ni hade en underbar dag!

Själva är vi igår hemkomna från två härliga veckor på Malta! så nu blir det lite jobb och praktiska saker.

Försökt nu på förmiddagen att klura ut hur jag ska lyckas att beställa nytt id-kort, men nu tror jag att jag har kommit på hur jag ska göra det...

fika i gröngräset låter trevligt dock förstod jag inte riktigt vilken dag det var!!

vår hemsida är www.zazzi.se/brollop och jag hoppas att få mannen att uppdatera den med lite bilder från bröllopet!

• Sep brud

Jag får gås hud när jag läser igenom allt jag missat. Lite mycket nu som säkert alla andra har, så jag har inte varit inne på länge.

Jag skulle jätte gärna ta en fika i gräset Torsdagen den 30/6 passar mig utmärkt, vi får hoppas på bra väder.

Vilka otroligt fina hemsidor alla har, vår är under konstruktion men finns att se på www.manofsea.com/c&t/ kom gärna med kritik och ideér. Jag är inte så bra på det här med hemsidor....

• Skrutthumlan

Sep brud

Jättebra jobb med hemsidan!
    Och kanonbra info!

Man blir sugen på att åka ut i skärgården nu

/Skrutt

• Skrutthumlan

Vilka är på för picknick den 30/6?

Än så länge:

Skrutthumlan
    Popcorn
    Emilia
    Sepbrud

/Skrutt

• lillsmurf

Skrutthumlan
    Popcorn
    Emilia
    Sepbrud
    lillsmurf

• lillsmurf

Jag skulle föreslå Humlan hellre än kungsan, lite mysigare och större!

• Skrutthumlan

Helt ok för min del

/Skrutt

Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd igen!!