• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • MiNik

Jag hade gjort som dig Majbruttan, förstår iofs om din sambo reagerar men han kanske kan luska lite snyggt i hur/om hans mamma menade det hon sa innan er förlovning.
    Själv har jag bara min mamma i livet och hon vill inte stå på inbjudan som kontaktperson *ler*.

• Tusensköna78

Majbruttan,

Jag tycker att ni skall fråga brudgummens föräldrar om de vill stå med på inbjudan (och hoppas på att de fattar vinken ;)).

Om de inte fattar så bör ni redan nu informera om att brudens föräldrar skall bidra med en viss andel. Om de i efterhand får reda på hur kosnaderna fördelats kanske de tycker att ni borde informerat om detta tidigare så att de åtminstone hade haft en chans att också vara delaktiga!

Förresten, är det ok att följa med på middagen trots att datum för vårt bröllop inte är bestämt? För tillfället kretsar våra tankar kring husköp!

• majbruttan

Tusensköna - du vet allt hur jag tänker du Har oxå grunnat på det där om att berätta att mina föräldrar ska delbetala, men har då oxå tänkt att då tror dom att vi vill ha pengar av dem oxå, men vi vill ju inte be om pengar. Vi har så vi klarar oss ändå! AAhhhhh! blir tokig, men tack för stödet...

Tycker definitivt att du ska komma med på middagen! Antar att det såsmåningom kommer att bli ett bröllop och att du kan komma att behöva lite tips inför det Jag uppdaterar listan:
    majbruttan
    lindha
    princess
    trollvinter
    ninni
    yrvädret
    vårbrud
    tusensköna

• Princessdiamond

lista ett:

Vårbrud-06 10/6-06, Starrkärrs kyrka(ale)
    MiNik 19/8-06, Marstrand
    majbruttan 6/5-06, Åmål
    Princess 22/4 -06, Göteborg

lista två:

majbruttan
    lindha
    princess
    trollvinter
    ninni
    yrvädret
    vårbrud
    tusensköna
    minik?
    kärleksbrud?

• MiNik

Sitter och väntar på att pio ska titta in *ler*, hon behöver lite hjälp så jag bad henne titta in här.

• kärleksbrud

Till vårbruden
    Ser direkt att vi skall gifta oss på samma dag. Den 10 juni. Lite kul det...

Ninni-
    Vad var det för bilder du hade tagit. Är så inne på fotograftering just nu, letar ju fotograf...

Till era alla,
    vilken fotograf har ni anlitat???
    och vad är det för middag ni talar om?? Har ni andra träffats förrut?

vårbrud-10/6 Starrkärrs kyrka
    MiNik 19/8 Marstran
    Majbruttan 6/5 Åmål
    kärleksbrud 10/6 St Bigittas (majorna)

• majbruttan

Ja, kärleksbrud, vi har träffats några gånger förut. Då har vi fikat och diskuterat inbjudningskortsutformning (några har gått kurs) och kyrkor och festlokaler. Pratar annat oxå naturligtvis

Nästa tillfälle har vi sagt att vi ska ha en liten "hippa" med middag för att göra något annat än att fika. Första bruden ut är trollvinter den 7/1 så vi kom överens om att ha "hippan" redan nu. Du är naturligtvis välkommen du oxå. Planen är att vi ska ses på Järntorget kl 18 den 29 november

vårbrud-10/6 Starrkärrs kyrka
    MiNik 19/8 Marstran
    Majbruttan 6/5 Åmål
    princess 22/4
    kärleksbrud 10/6 St Bigittas (majorna)

Hippa-deltagare:
    majbruttan
    lindha
    princess
    trollvinter
    ninni
    yrvädret