Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Kan förstå om du ser på saker så, men här kan du göra ett försök att förändra ditt tankesätt. Börja med att endast skriva och tänka i positiva banor här på BT. Än så länge är du helt anonym här så ta chansen att vara den du är innerst inne eller den du vill vara, en sprudlade positiv tjej. Kan lova att saker kommer att te sig annorlunda och det bästa av allt din sambo kommer att få en mer positiv blivande fru. Han e ju ledsen för din skull.
Du sa att du var nyinflyttad för ett år sedan, vart bodde du innan?
Jag kommer från södra Sverige, har flyttat ca 30 mil. Det har varit jättesvårt att flytta och mista kontakten med sitt sociala liv.
Jag är ledsen, men jag har nog inte så lätt att tänka bara positivt om mitt bröllop för jag är helt enkelt skiträdd för hur det kommer bli.
Rädslan kommer att släppa när du känner att börjar få kontroll över planeringen, har du önskemål om någon kyrka, datum, typ av middag/fest?
Det är inte det jag är rädd för... Jag är orolig för att inga vill komma, jag vet redan nu att jag inte kommer få en möhippa, för att vi inte kommer få presenter (löjligt jag veeeet)... Vad gör man om ingen vill komma?
Vi vill egentligen gifta oss utomhus vid havet men vågar inte pga väder och sådant... Men vi kikar efter en liten kyrka vid havet. Jag har själv aldrig varit på bröllop så jag vet inte hur man ska ha det efter vigseln.
*suck*
Om vi börjar där, kyrka alltså....
du kan boka kyrka och sedan höra med dem om prästen kan tänka sig att viga er utomhus och vid dåligt väder i kyrkan
www.svenskakyrkan.se/
pio - varför inte åka bort - bara du och din m2b. Ni kan få gifta er vid havet - medelhavet, söverhavet eller vilket hav ni nu väljer. Ni (framförallt du) behöver inte bekymra er om gäster, arga blickar eller vad det nu kan vara... Bara ni 2 i sanden på stranden i solnedgången
Han vill att hans föräldrar och närmaste vänner ska vara med... Jag vill helst att det bara ska vara han och jag.
Förslag:
Nya Älsborgs fästning, de har en liten ursöt pytteliten kyrka där ute, är det fint väder kan ni vigas på en av gräsvallarna.
Men ska det ske på bekostnad av ditt välmående? Det tror jag inte att han vill! Har du berättat för honom hur du känner?
Jo, jag har berättat och han vet ju att hans vänner inte tycker om mig. Eller tycker om... De vill inte lära känna mig så det vet inte vem jag är. Jag känner knappt hans föräldrar el släkt heller så det kommer kännas helstelt är jag rädd. Men för honom är det viktigt så jag kan inte vägra.