• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • ninni7805

lindha:
    va ju bra att du iaf hittade kameran ;) håller tummarna att du även hittar kvittot!

• Lindha

TJOHO vi har hittat kvittot! Behövde bara gå igenom hälften av alla lösa papper ;) Borde nog ha bättre ordning!

Majbruttan jag längtar till fredag! :)

• Lindha

vårbrud-10/6 Starrkärrs kyrka
    MiNik 19/8 Marstrand
    Majbruttan 6/5 Åmål
    princess 22/4
    kärleksbrud 10/6 St Bigittas (majorna)
    ninni7805 22/4 gbg och 28/4 utomlands
    yrvädret 22/7 S:t Birgittas kapell
    Lindha 22/4 Västerlanda kyrka

• Vårbrud -06

Välkommen Pio. Hoppas också på att du och de andra nya kommer med på hippan. Tänk om vi kunde bli 10-15 personer. Det hade varit roligt. Det är roligare att vara inne på BT efter att man träffat varandra tycker jag så häng på.

Lindha. Verkar som du hade liiite ordning eftersom det bara tog en dag att hitta kvittot hahaha Föresten, ni glömmer väl inte att komma på besök? (roligt att tänka att vi sitter 100 meter från varandra och skriver)

Kärleksbrud. Äntligen har jag hittat någon här inne i denna tråd som gifter sig på samma dag. Det känns lite speciellt. Jag är som jag skrivit tidigar väldigt fokuserad på vårt nya hus och har lagt bröllop på hyllan tills nästa år. Då kommer jag fråga tokmycket om papper och grejer.

Ni glömmer väl inte att kolla på homestyling nu kl 21.00 Verkar väldigt kul!

• Vårbrud -06

Föresten, vilken tid skall ni åka till Ulllared Lindha?

• kärleksbrud

Yrvädret, jag måste bara hålla med dig om att St Bigittas Kapell är något speciellt. Så vackert. Skall ni ha festen där i närheten också??? när vi bokade datum sa dom att dom skall ha en bröllopskväll i slutet av april när som skall spela passande psalmer och in- och utgångsmusik så man kan lyssa lite och bestämma vad man vill ha. Man kan också tala med kanton om man vill ha hjälp med att fixa solist till sin stora dag... Vi ses väl där den kvällen, hoppas jag...

Vårbrud - visst är det lite speciellt att vi skall gifta oss på samma dag. Och, roligt att du nämner hus, min sambo och jag köpte hus för tre veckor sedan och har precis i helgen fått sålt vår lägenhet. Var letar ni hus någonstans?? Vi köpte ute i Onsala, kanonfint, och flyttar in i januari

• Charleston

Hej!

Vår- och Kärleksbrud, här har ni ännu en göteborgstjej som skall gifta sig 10 juni!!! (Visst har vi sett till det bra för oss, 2 "4-dagars-ledihets-helger" veckorna precis innan - Kristi Himmelsfärd + Pingst och Nya röda dagen 6:e juni... )

Måste bara fråga hur väl ni här i tråden känner varandra egentligen?!? Om man läser lite verkar det nästan som om ni känt varandra sedan urminnes tider... på era träffar, kretsar ALLT kring bröllop då eller? (Tycker ibland att "tonen" här på BT är så "hysterisk"...)

• Princessdiamond

vårbrud-10/6 Starrkärrs kyrka
    MiNik 19/8 Marstrand
    Majbruttan 6/5 Åmål
    princess 22/4 Oscar fredriks kyrka
    kärleksbrud 10/6 St Bigittas (majorna)
    ninni7805 22/4 gbg och 28/4 utomlands
    yrvädret 22/7 S:t Birgittas kapell
    Lindha 22/4 Västerlanda kyrka

så, nu står min kyrka med också :D

• Vårbrud -06

kärleksbrud
    Vi flyttade till Älvängen förra lördagen. Bodde i lunden innan så det känns lite konstigt att flytta utanför göteborg tom. Lycka till med er flytt! Hoppas att det kommer att gå bra.

En del känner varandra sedan innan, men de allra flesta av oss har bara hoppat in i tråden och fått nya vänner. När vi träffas och fikar känns det som om vi kännt varandra flera år.

Charleston

En till den 10/6! Ser man på! Tror att den dagen blir jättebra nästa år. Alla tjejerna här inne håller tummarna för fint väder också. Jag tycker att vi håller en rätt bra nivå på det där med bröllop, ibland blir vi lite nojiga här också, fördelen är att det inte belastar någon hemma. Här inne får man skriva precis allt knasigt man funderar på...de flesta har varit i samma situation. Jag är ifs inte en sådan person som hispar upp mig så mycket... går något fel så gör det. Gift blir jag iallafall, det är det viktigaste...så om något går helt snett är det bara att skratta åt det!

• Tusensköna78

Kärleksbrud,

Jag och min sambo håller också på att köpa hus i Onsala men vi bestämmer oss definitivt i helgen. Var exakt har ni köpt någonstans? Vi kanske blir grannar :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2