Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Tack tack
pio
du hade någon fråga??
Oki, var va vi, klänningar...
Vi ska också ha ett litet i kyrkan ca.35p
men jag ska ha en iofs ganska enkel klänning (beror iofs vad man jämför med) men ändå en brudklänning. Den finns på Ramonas hemsida Atelier Diagonal 2006 nr:336 den är röd på bilden.
Jag har iofs hunnit ändra mig en gång redan då jag inte fick tag i den första klänningen.
Ja... jag ska gifta mig till sommaren och har världens problem med det mesta
Jag är inte accepterad av min blivande mans vänner, jag känner dem knappt mer än till namnet... Jag har ingen släkt själv och få vänner att bjuda... Jag vet inte alls vad jag passar i, jag är rädd för att alla kommer tycka att min man har fått tag i en riktig rugguggla kort sagt. Jag har aldrig själv varit på ett bröllop så jag vet inte hur det ska vara.
Jag är 35 kan tilläggas.
pio
det där med vännerna e ju trist
men annars tycker jag du ska lägga ner de negativa tankarna :)
din m2b har ju valt dig, eller hur? han vill gifta sig med dig! njut av er kärlek ist :)
lätt att säga jag vet.. men att planerar bröllop när man fokuserar på det negativa e skitjobbigt.. tro mig!
svenskan alltså.. ibland e man helt enkelt bara för stressad :)
Pio,
Det du kan göra för dig själv är att fixa så att du känner dig som en prinsessa för just den här dagen (med betoning på du).
Och vi kan hjälpa dig på traven. Var glad åt dig och din sambo ni ska gifta er och fram till dess så har du en hel bunt spännande planering.
Har ni bokat något än??
Ja, det är jättejobbigt... Jag vet inte hur jag ska se fram emot bröllopet. Gör ni andra det?
Jag ser det som ett ont som måste ske, för jag vill verkligen vara gift med min sambo men jag känner på mig att jag kommer vara ett misslyckande som brud.
MiNik -
Nix, vi har inte bokat något ännu. Jag vet inte var man ska börja. Jag har börjat tänka lite på klänning men vet inte vad man ska ha, vad jag passar i osv
vårbrud-10/6 Starrkärrs kyrka
MiNik 19/8 Marstran
Majbruttan 6/5 Åmål
princess 22/4
kärleksbrud 10/6 St Bigittas (majorna)
ninni7805 22/4 gbg och 28/4 utomlands :)
för att svara lite på frågorna angående min fotografering så kanjag ju säga tt jag tog kort hemma i Åmål för en underklädes annons.. japps majbruttan det va Tony som tog bilderna, det gick helt ok, bara att koppla bort känslorna helt o hållet och göra jobbet ;) han tar ju iaf bra bilder ;) men visst är det svårt ibland.......... tror annonsen kommer nästa vecka men är inte säker.. lite nervös eftersom jag själv inte godkänner bilden som ska användas men det blir säkert bra. inte hela världen om det inte blir det heller ;)
välkommen till vår lilla skara Pio :) :) hoppas du oxå kan hänga med på "hippan" den 29:e!!