• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

jag snodde inlägg 1900 :D

• Princessdiamond

nu skall jag sussa

godnatt alla!

*kram*

• maritim

Men jösses vilken trevlig kväll vi haft. Ser framemot nästa gång :) Jag hade ett förslag att vi ses hemma hos mig nästa gång på bastukväll :)

Princess_edition; alla var ju helt ofarliga och jättetrevliga, jag var ju som sagt lite rädd att tråden skulle vara fejkad och där skulle stå femton galningar som skulle överfalla mig utanför steinbrenners :)

Princessdiamond; Men nu får vi kartlägga våra liv och bekantskapskretsar, annars brukar jag vara en såndär som jämt känner igen folk överallt och jag blir helt galen om jag inte kommer på det.

Som sagt en super rolig kväll!!!

• MiNik

Här är jag, kom hem från jobbet nu :(
    den som skulle ta mitt pass blev sjuk, visste redan igår men jag kom ju inte in här på BT, här inte gjort det på två dagar. Jag ringde restaurangen och försökte få hovet att lämna ett meddelande om att jag inte kunde kommma, utan var tvungen att jobba.
    Fick ni meddelandet?
    Hoppas att ni haft jättetrevligt, jätteledsen att jag inte kunde få träffa er alla idag.

• MiNik

Alla sover väl redan.....Natti på er iaf................................

• Trollvinter

MiNik, nej, något sådant meddelande fick vi aldrig (eller...?) men de verkar råda generell förvirring på den restaurangen Men, vilken trevlig kväll! Du får följa med nästa gång istället!

Bestukväll låter mysigt Maritim

• Tusensköna78

Oh vad kul att basta! Men Maritim, du måste ha ett jättestort hus om det skall rymmas ca 15 brudar?!

Tack för igår!

• Princessdiamond

maritim..

jag vill inte bestämma säkert än.. får kolla lite med gubben oxå ;) men kan nog tänka mig att både tjärpastiller och gröna kulor kan komma på tal :D

• Princessdiamond

hade fått svar från quirbach nu..
    det låter ju helt toppen!!
    och så får man mååååååånga bilder, något som vi sagt att vi vill ha :)
    gilar det skarpt.. det blir så mycket mer att välja på då.. vissa andra (som kostar ngt lite mindre) får man ca 16 bilder av å sånt..

detta gillade iaf jag :) ska prata med henri sen..
    å hon va ledig den 22e :)

• maritim

Vad roligt att bastukväll låter bra, då ska jag genast stressa på min sambo om att fixa det sista. Sen kommer jag ju att fira julen i norrland så jag fixar bastuöl och korv.
    Hur var det nu, har ni några beställningar på finska grejer så meddela mig så fixar jag det. Allt från senap, hemkört, tervapastilliä osv. Knivar tyckte jag någon nämnde igår. Men där får jag nog dra gränsen, vill ju inte åka fast i tullen :)

Med tanke på den yta vi hade till förfogande igår så ska vi nog rymmas i vårt lilla hus :) Vårt hus är på 160kvm så vi får ca 10.6kvm per tjej :)Skämtåsido. Finns det hjärterum.......

MiNik; synd att du inte kunde vara med igår, du missade verligen en helkul kväll, men nästa gång...

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2