• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Torvan

Hej allihop! Jag fyller på listan

BT ON TOUR 2006

Lindha: Västerlanda kyrka 22/4 kl 15:00
    MiNik: Marstrands Kyrka 19/8 Kl 15:30
    Maritim: Marstrands Kyrka 26/8 Kl 17:00
    Torvan: Valla kyrka (Tjörn) 14/10 Kl ??

• MiNik

Princessdiamond,
    Du är ung och har så mycket att glädjas åt, ta istället tillvara på dem som står dig nära just nu och njut. Du kommer att byta vänner många gånger och återuppta gamla kontakter lika många gånger, det kommer att bli bra.
    Även en god whiskey skall avnjutas ;)
    *skålar fast med Blossa Rom glögg*

• MiNik

*nu lät jag som äldrekvinnan i stammen* fast det är ju sant det är jag ju ;)

• MiNik

*ser små antydningar till ett leende på Princessdiamond*

• Princessdiamond

jag skulle trösta mig med att göra julgodis, men nog fan va det tvunget att dyka upp kryp i grejerna som vanligt..
    fattar inte vad skiten kommer ifrån.. måste nog ringa anticimex iaf..
    *muttra*

• MiNik

Det är nog inte din dag idag Princessdiamond *ler*

• Princessdiamond

det e nog inte det...

• Princessdiamond

vad gör ni andra tjejer då?? :)

• Lindha

Men Princess då gumman! Varken min tärna eller mina kompisar är särskilt intresserade av vårt bröllopsplanerande. Självklart så frågar dom lite men ingen av dom vill höra mig berätta i flera timmar. ;) Och det får man ju faktiskt förstå, det är ju jag som ska gifta mig, inte dom. Samma sak var det när jag blev gravid. Jag var ju jättelycklig och svävade på moln (tills jag började må illa ;)) Jag ville hela tiden prata om "Tore" (som vi kallade magen), om hur jag mådde osv. Men eftersom ingen av mina kompisar var gravida så var dom totalt ointresserade! Tills en av dom oxå blev gravid, oj oj då skulle det minsann pratas graviditetsproblem. Kändes lite som att "jaha nu duger jag". Men sen insåg jag ju att hon kunde ju inte relatera till det jag pratade om innan så för henne var det ointressant. Det jag vill komma fram till är att du kanske uppfattar det som att ni håller på att glida isär för att du är så uppe i allt bröllopsplanerande så att du pratar mest om det, och för henne är det faktiskt inte så intressant. Hon är din tärna visst, men hon ska inte gifta sig. Försök prata om annat. Om det fortfarande inte känns bra så är det nog tyvärr så att ni håller på och växer ifrån varandra.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2