• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

*trött*

jaja, nu ringde jag ytterligare en präst som skall vara bra.. och som det såg ut just nu kunde han, men risken va väldigt stor att han fick ngn egen medlem att viga.. så det bästa är om jag hittar ngn annan...
    usch va trött jag blir på allt..

• Princessdiamond

vårbrud

har du lust å maila över bilderna du tog? :D

• wedding2006

Kul att se att ni alla hade så trevligt i tisdags!

Hade varit min förhoppning att jag skulle hunnit med att följa med, och träffa er alla men fick dessvärre förhinder =(

Men det kanske kommer fler tillfällen?

• Princessdiamond

det kommer fler tillfällen, var så säker! :D

• Princessdiamond

var e alla? jobbar kanske ;)

på tal om det.. maritim, var jobbar du??

• Lindha

Jag är här... som vanligt ;)

• ladyS

Jag är ganska ny här på BT. Känner typ ingen. skulle gärna vilja hänga med er nån gång på nån träff eller så Om det blir fler gånger. Ska ni alla gifta er eller är det någon som redan är gift? Själv är jag gift redan sen tre år tillbaka och har två barn så jag kanske inte passar in här. Skulle iallafall vara kul att lära känna lite nytt folk.
    Mvh S....

• Lindha

Klart att du passar in ladyS! Ingen av oss är gifta men vi är några stycken med barn. Vi träffades igår så nu dröjer det nog till efter jul innan nästa träff. Eller vad säger ni tjejer? Men då är du självklart välkommen! :)

• Princessdiamond

jo, jag satt också å tänkte det påväg hem igår.. mitten på januari kanske blir bra??
    så vi kan få bröllopsberättelse från trollvinter ;)

• Lindha

Om inte annat så träffas vi väl på Trollvinters bröllop allihopa? ;)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2