• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

nu har jag ringt två präster (eller eg tre, men två som svarat) och ingen verkar direkt på att ta vårt bröllop då de anser att vi i första hand skall få från vår hemförsamling..

det finns flera här som verkar tillgängliga, men det e kvinliga präster och i mitt huvud har jag alltid blivit vigd av en man.. hmm, fånigt jag vet..

• Lindha

Jag hade gärna haft en kvinnlig präst. Men i vår kyrka finns bara en manlig präst så det är inte så mycket att välja på.

• Vårbrud -06

Hej på er

Jag har inte lagt in några bilder ännu, men när jag gör det skall jag givetvis lägga ut dem här.

Martim, jag skall gnugga mina två celler för att se om det är något finskt som jag kan be dig titta efter. Återkommer om det, men en tub senap är ju inte fel. Rökt renhjärta kan man ju få tag på här nere... det är gott.
    Ser också fram emot en bastukväll även om jag är lite obekväm i naket tillstånd (förutom med David såklart) =)
    Gröna kulor, ååh det har jag inte ätit sedan jag var liten hehehe

Tycker också att vi kan ha nästa träff efter Trollvinters bröllop, så att vi kan få höra allt om festen, se bilder mm

• maritim

Princessdiamond; jag är mammaledig och har varit det ganska länge eftersom jag fick mina grabbar så tätt.

En ny träff efter jul blir perfekt, jag älskar listor och har förslag på en till. Datum, plats och tid för bröllopet så alla BT bruttor on tour vet vart vi ska bege oss :) Om det skulle vara någon som inte vill ha femton b2b i kyrkan så kan man hoppa över listan. Kopiera listan och lägg till er i datumordning, jag lägger in mig själv nu :)

BT ON TOUR 2006

Maritim: Marstrands Kyrka 26/8 Kl 17:00

• Princessdiamond

jag kan ju säga med en gång att jag tar bikini eller nåt sånt på mig när det blir bastukväll.. ingen lust alls att sitta naken inför alla er...
    trivs inte med mig själv, inte ens inför henri.. så naken inför ca 15 tjejer.. nätack..

• MiNik

Hej alla glada brudar, ser på alla inlägg att ni haft hur kul som helst *avis*, och det finns redan plander för nästa träff KUL.
    Fyller på......

BT ON TOUR 2006

MiNik: Marstrands Kyrka 19/8 Kl 15:30

• Lindha

BT ON TOUR 2006

Lindha: Västerlanda kyrka 22/4 kl 15:00
    MiNik: Marstrands Kyrka 19/8 Kl 15:30

• Princessdiamond

som den trubbelmakare och gnällspik jag e måste jag skriva av mig..

sitter och känner mig ganska ledsen..
    har just pratat med min tärna på msn..
    har sagt tidigare att det känns som att vi glider isär och att jag inte alls gillar det..
    försöker ofta fråga hennes sambo efter henne när han e inne på msn samtidigt som mig (alltså jämt..) men han verkar aldrig göra ngt åt det.. vilket i slutändan går ut över vår vänskap..
    dock tycker ju jag att min tärna kunde höra av sig till mig för att HON VILL prata med MIG... inte bara för att jag försökt nå henne..
    och som sagt, inte heller då kommer vi ju i kontakt med varandra..

det verkar som att jag får inse/anse att vi inte är bästa vänner längre, utan bara VANLIGA vänner...
    grät när jag pratade med henne..
    hon har varit min bästa vän sen sommaren 98
    men som sagt.. nu hörs vi nästan aldrig och så har det varit i kanske ett år..
    vet inte exakt
    men märker det ju mycket tydligare nu när det gått ett bra tag och dessutom när hon nu skall vara min tärna.. men jag känner inte att jag har någon större chans att vända mig till henne.. och när jag väl gör det så lyssnar hon väl.. men jag vill ha någon som VERKLIGEN bryr sig och är delaktig..

e jag dum, eller är det ngn som kan förstå?

• MiNik

*ger Princessdiamond en tröstande kram*

Tråkigt när man känner att man glider isär. Men det behöver inte nödvändigtvis betuda att det kommer att förbli så. Ditt bröllop kan kanske vara det som för er ihop igen.
    Och hon har ju tackat ja till att bli din tärna. Hon kanske håller på att planera din möhippa *ler* och har svårt att prata med dig för att hon är rädd att försäga sig (hoppas på det iaf).

• Princessdiamond

MiNik

*tar tacksamt emot kramen*

nä, ngn möhippa planerar hon nog inte..
    det hoppas jag iaf inte, för jag har sagt att jag inte vill ha ngn
    va ju på min "hippa" igår :)

hon tackade ja för ca ett år sedan när jag frågade..
    men men..

tack iaf för att du försöker muntra upp mig :)

*smuttar vidare på min whiskey* ;)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2