Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
majbruttan:
va kul att du hittat en bra kombination till pulvret!!! vi får väl ge oss ut och leta igen efter ngr bra ;)
m2b blev såå nöjd när jag kom hem och berättade om priserna på ringen :) så nu ska vi bara kolla i spanien för att se vad som finns där, men jag tror att vi kommer beställa från heden.. och jag satt och kollade på kombinationer med stenar igår och det kommer nog att bli 2 extra stenar ;)
det kan vi göra, ninni! Tror att de blir snyggt med 2 stenar till:)
Hej på er allihopa Min sambo tyckte det var en alldeles utärkt ide att ha bastukväll så han får gjort det mesta som ännu är oklart. Han tycker själv att han varit lat på att snickra det senaste, men jag försöker förklara att man hinner inte så väldans mycket med två barn. Det är ju ett projekt i sig att bara komma utanför dörren ibland :)
Har sett små tendeser till oro över detta med bastun :) och vill därför försäkra om att allt är högst frivilligt :) man få bada med eller utan kläder, känner man inte för att basta alls så går det lika bra. Vi rymms nog inte alla på en gång så vi lär nog bada i omgångar. (jag fixar även lite annan mat förutom korven och ölen :)
Vi firar julen i norrland och kommer hem igen 3 jan, sen är vi lite upptagna helgerna i januari men vad tror ni om första helgen i feb? Har inga datum för 2006. Känner ni hellre för en vardag eller helg?
Det låter verkligen jättemysigt Maritim .
princessdiamond: jaha, då fattade ja fel. har du bott i kärra länge?
maritim: första helgen i februari låter bra tycker ja! vet ju inte vart du bor, men antar att iaf en del kommer få en bit och åka, så då är det ju bra om man har lite mer tid på sig och inte behöver oroa sig för att man ska upp tidigt dan efter och så.
halloj! I,m back Tack för i tisdags - jag hade jätteroligt!
Angående bastukväll - snälla, inte första helgen i februari! Ska ha personalfest på jobbet, och eftersom jag hjälper till att planera den så kan jag inte banga. Men gärna en annan helg?!
Princess - vad bra att du hittade quirbach! Hon är jättehärlig!
p_e
jag flyttade hit för 1,5 år sedan :)
yrvädret..
ja, hon verkar bra :)
kan vi inte ta en vanlig fika i mitten på januari då?
å bastukvällen ca en månad senare?? :D
Bra förslag, princess!
Trollvinter - kan jag möta upp dig imorgon ang. häftet?
Fyller i mitt mé
BT On Tour
Trollvinter: Örgryte gamla 7/1 14:00
Lindha: Västerlanda kyrka 22/4 kl 15:00
Vårbrud: Starrkärrs kyrka 10/6 kl 16.00
MiNik: Marstrands Kyrka 19/8 Kl 15:30
Maritim: Marstrands Kyrka 26/8 Kl 17:00
Torvan: Valla kyrka (Tjörn) 14/10 Kl ??
Yrvädret: S:t Birgittas kapell 22/7 kl 14.00