• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

ok.. nu ska man ta förlovningsbilder också..
    fy fan, det här samhället e bara ute efter pengar!!

• Trollvinter

Yrvädret: det kan vi göra. Var och när? Jag är på Chalmers på förmiddagen och jobbar och på järntorget på eftermiddagen... möte mellan ett och halv fyra ca annars inget särskilt planerat (mer än att jobbajobbajobba )

Om det blir mitten av januari för nästa fika så kan inte jag men då kommer jag med på bastukvällen istället!!

• yrvädret

Jag ska sola kl 12.30 nere i stan, men jag ska shoppa lite innan dess. Förresten, jobbar du på Chalmers upp vid Guldheden? För i sådana fall kan jag ta 6:an upp från korsvägen.

• yrvädret

Hm, jag funderar allvarligt på att göra en hårförlängning hos fakermaker till bröllopet. För en gångs skull skulle jag vilja ha det där svallande långa TJOCKA håret, som jag aldrig någonsin kommer kunna odla själv... *drömmer mig bort*

• Trollvinter

jag skickade precis ett mail till dig yrvädret... ja, på guldheden... eller snarare kapellplatsen. Ring så guidar jag!

Förlovningsbilder, princess - det måste man väl inte alls?! Vem vill ha och varför? Eller är det ni själva? Om inte, så tycker jag gott att ni kan strunta i det, bröllopsbilderna kommer ju ändå att vara de som vill titta på senare!

• Princessdiamond

nänä.. klart man inte måste..
    men reklamen till vänster här på bt, eller iaf just inne på den här tråden gör nu reklam för förlovningsbilder..

• Trollvinter

Ojdå... nu ser jag... brukar inte titta på reklamen alls. Sådana bilder kan man väl ta lika bra själv tycker jag. Ska man ta lika avancerade som för bröllopet måste man ju lägga ner pengar och tid på smink och hår för att se riktigt snygg ut och då kostar det ju bara ännu mer!!

• Trollvinter

Fast, jag kan ju förstå att man kan lockas av det. Förr togs det ju mer ofta förlovningsbilder (typ mina gammelmorfärldrar-generationen) och det var mer det som var den officiella bilden. Men, nu tas det ju så fina bröllopsfoton

• Princessdiamond

konstigt att det e så mkt billigare än bröllopsfotografering! *muttra*
    visserligen onödigt och dyrt ändå...

jaja..

• Princessdiamond

tittar inte heller på reklmen, men den skrek mig i ögonen ;)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2