Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
på juldagen blir det 1 år och 3 månader :)
Precis, det är det jag menar... Tycker du inte att det känns lite fånigt att "arrangera" förlovningsbilder såhär ett år efter då?! Spara pengarna och lägg krutet på bröllopsbilderna istället!!! (Men det är ju blott min ödmjuka åsikt...;)
jag e inte det minsta intresserad av förlovningsfoton..
tycker det e helidiotiskt!
som jag sa igår.. samhället försöker bara komma på nya idéer att tjäna en jäkla massa pengar på..
å jag e så jäkla trött på det!
Åh sorry, läste inte ordentligt... jag trodde att du funderade på att ta förlovningsfoton. Då är vi av precis samma åsikt! KOMMERSIALISM är det enda bra ordet för sådant...
jupp.. helt samma åsikt :)
det här förbaskade bröllopet blir tillräckligt dyrt!
jag tycker dock att priserna på förlovningsbilder ist kunde gälla bröllopsbilder ;)
charleston: tack för all info! *känner mig upplyst* är ju fortfarande mer än ett och ett halvt år kvar, så man kan ju alltid hoppas! men måste diskutera det hela me min blivande först. e inte så himla viktigt för mig att det blir då, tyckte bara att det kunde vara fint. jag skulle gärna ha vilda blommor i kyrkan också, så det passar ju bra tycker ja. fast nu när ja tänker efter brukar d väl inte finnas så himla mycket vilda blommor vid den tiden. typ bara hundkex å nåt mer. inte så fint ju.
vad tycker ni om den här tärnklänningen tjejer??
cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=8239274567&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&rd=1
jag ääääääääälskar den!
Lindha
har bara en snabb fråga som inte har NÅGOT att göra med detta forum, förlåt ni andra =)
Det är ju glashalt mellan gårdarna, finns det sand någonstans som man kan kast ut? Vem är ansvarig för det? Vad är reglerna i föreningen??!! Det tar 15 min för mig att få från bilen till huset tackvare all is.
Nej Vårbrud det finns tyvärr ingen låda någonstans... det är sandlådan som gäller :) Var och en ansvarar för att det sandas/skottas utanför deras hus. Men det missköts alltid! Du får köpa broddar. ;)
Men får man lov att ta sand ifrån sandlådan? Skall nog kolla med våra grannar vad de säger...