Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
ojojoj.. nu skulle man lika gärna kunnat passa på att flytta ;)
har dratt ur allt som va i bokhyllan.. alltså maaaaaaassa böcker och även lite annat strunt..
råkade köpa en ny bokhylla på ikea :D
råkade? det va inte planerat alltså?
nä, det va det inte :)
men den va billig :)
princessd: hehe, ok. bra det! själv har ja ångest över hur min ekonomi ser ut för tillfället. den tillåter verkligen inga impulsköp! blir inga avancerade julklappar i år, alla får varsitt ljus ja dekorerat själv. hoppas d ska va förstående å uppskatta d fina i att ja tagit mig tid att göra något själv istället. pojkvännen ska ja nog allt försöka hitta något mer till. vet inte riktigt vad bara...
Godkväll på er
Tänk va roligt om jag skrev inlägg 2000, det är isf första gången jag gjort något sådant.
Imorse var jag uppe med tuppen, var ute kl 9.00 vid Tofta Herrgård(nära Marstrand) och red islandshäst i lite mer än 2 timmar. Det var fantastisk natur, vi red längs havet och i skogen. Det var dock rätt kallt. Vi galopperade många gånger och jag var sååå stolt. Har blivit så bra på galoppen nu, så jag känner mig som en jockey Ni skulle sett mig
Vårbrud: Vad härligt det låter, var det inte kallt? Är det någon du känner som har hästar där eller är det turridning? Vad kostar det i så fall? Har pratat LÄNGE om att ordna turridning med några kompisar. Har varit på Nääs och det var väldigt bra. Kul att rida, särskilt i naturen
Det är ljunstorps islandshästar som annordnar turridningen. Har varit på nääs flera gånger, men det här stället var såå mycket bättre. Naturen vackarare, vi red längshavet nästan hela tiden. Vi galopperade 5 gånger minst, inte bara en gång som på västanvinden. Det kostar 440kr för två timmar, då ryktar och sadlar du även din häst själv en stund innan. Tyckte ifs att det var bra så att man bekantade sig med hästen innan.
Rekomenderar verkligen det stället!
Det var kallt men så fort man satt på hästryggen och töltade iväg så fick man upp värmen. Tycker det är härligare att rida höst och vår, men ville prova på att rida på vinter. Vi red med ridsektionen på jobbet.
Bättre än Nääs Då skall vi pröva det stället nästa gång. Men det får nog bli till våren, lite varmare
hej alla :)
trollvinter, ninni och alla ni andra.. har ni gömt er?
hur går det nu trollvinter? bara en månad kvar :D