• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

Charleston

vi har precis anlitat Eva Quirbach, som öven yrvädret skall ha..
    det kostar 3500 för foto av gästerna innan vigseln, själva ceremonin, grattis och lyckönskningar efteråt och bröllopsfotografering.. möjligt att det skulle kosta lite extra om det är långt för henne att åka..
    hon tar mellan 4 o 5 36-rullar och man får alla bilderna! både framkallade och negativen :)

quirbach.se/

• Charleston

Tack!!!!! Det lät betydligt bättre än 12 000:- Ska kika på länken.
    TACK igen Princess!!! (Skönt att det är NÅN´TING som funkat bra för er i alla fall, ert bröllop verkar ju så kantat av en massa bekymmer annars...)

Det där med brorsan tyckte jag ändå tog priset... Har din svärfar tackat ja till att va´ bestman?

• Princessdiamond

har inte frågat svärfar än :)
    jo, nu är iaf fotograf-biten avklarad..
    ett bekymmer mindre..

• princess_edition

princessdiamond: vet du vilken storlek ni kommer få korten i? en del av korten såg riktigt härliga ut, så rörliga liksom.

• Princessdiamond

tror det är standardstorlek..
    så får man förstora upp senare..

• Princessdiamond

vad gör alla en sån här kväll då?

• majbruttan

vi har oxå berättat för all, men det är bara närmast sörjande som vet exakt datum.

skulle ha införskaffat ny stämpeldyna idag, men jag kom aldrig ner på stan. Någon som vet om det är dåligt med en dyna där det står "chalk" (=kalk)? Tycker att färgen torkar så fort jämfört med den dynan jag lånade av lindha...

• Lindha

jag tror att chalk är bakgrundsfärg, alltså lite svagare....

• Lindha

Nej nej glöm det! Det stod shadow på min, inte chalk Sorry! ;)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2