Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Inte ens våra fiskar har finskt påbrå ;)
ja självklart äter man det Martim! Jag har tagit med mig det till jobbet och alla tycker det är lika spännande varje gång.
Finns det ingen tråd eller ett litet sällskap för de som vill lära sig mer om finland, kulturen och maten? Där vill jag vara med!!
Vårbrud är du eller din m2b möjligtvis från Finland?
Jag är halvfinsk, min mamma är från Finland så vi har också lite traditioner. Pratar dock inte finska vilket jag är sååå grymt besviken över...
Oki då hänger jag med :)
mämmi gillar jag skarpt, mmmm med grädde till och lite strösocker!
lindha: min m2b är halvfinne.
hej, hej!
henri e finne :D
här e det dött idag..
Godmorgon alla vänner!
Idag är det äntligen fredag.... har längtat så. Tänkte gå lite tidigare från jobbet och köpa lite julklappar i stan. Fast det kommer nog sluta med att jag köper något till mig själv. =)
Godmorgon på er!
Har inte varit inne på ett tag nu... har varit lite mycket att stå i på jobbet och det kommer nog att vara tämligen hektiskt fram till jul Ska sedan ägna mig helhjärtat åt bröllopet från och med dan innan julafton Har det hänt något spännande här på sistone? Orkar och hinner inte riktigt läsa igenom alla inlägg sedan senast (det skrivs med sådan rasande takt nuförtiden )