• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

trollvinter

nä, det har nog inte hänt särskilt mycket.. inte som jag kan komma på iaf..

• yrvädret

T:s båda föräldrar är från finland, även om han själv är född i sverige. Han pratade dock bara finska fram tills dess att han började skolan. Men han har inte glömt bort sin barnfinska.

mämmi har jag aldrig hört talas om, måste fråga om vi har det på påskbordet! Sima är helt okej - är sött som bara den och det är lite kolsyrigt så det sticker på tungan Färgen är väl inte så snygg - som simmig äppeljuice och de överjästa russinen kan man vara utan (fast de ska man inte äta).

• Princessdiamond

har alla tagit paus härifrån eller?

• maritim

Princessdiamond; Det är mycket såhär inför jul så surftiden minskar drastiskt. Man får ta igen det efter jul

• Princessdiamond

ja alla e ju inte som jag ;):D

• yrvädret

Nu e jag här igen!

T fyllde år igår Hade ingen aning om vad jag skulle köpa för present. Men efter att funderat noga så kom jag på vad han har velat ha länge men som vi inte haft råd att köpa; Sagan om ringen-trilogin, extended version. Eftersom den kostar en hel del så hade han inte önskat sig den i födelsedagspresent, men en mer överlycklig min har jag inte sett honom få sedan jag friade
    (att jag sedan gjort smörgåstårta och en vanlig princesstårta, gjorde ju inte saken sämre...)

Annars sitter vi just nu och registrerar ett domännamn så nu ÄNTLIGEN får vi en egen hemsida... Nu fattas det bara en digitalkamera så kan vi lägga in bilder!!

• Princessdiamond

här har det varit dött iaf...
    har ni haft ngt roligt för er?

• Princessdiamond

vad gör ni eg?

• Princessdiamond

har jag gjort ngt fel eftersom jag sitter här ensam??? :(

• Vårbrud -06

Då måste jag också gjort något fel princess. Jag tittar in lite då och då, men ingen har skrivit något. Tror bara att det är så otroligt mycket inför julen. Jag julbakade igår. Bröd, Wienernougat och köttfärspaj. mums

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2