Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Torvan är tjejen som sitter med er Princess_edition
Hoppas att det var okej att jag visade dessa. Tror att det är många som vill se till att korten försvinner snart igen... så man inte pajar någons överraskning.
Tar bort hela albumet i slutet av veckan, ok? Ni har ändå möjlighet att spara korten på er egna dator.
oops, hoppas ja inte sa nåt ja inte borde ha gjort nu... hoppas d va ok me dig moriawe
Det känns lite läskigt, man vill ju inte sätta för många namn på personerna så att någons "vänner" ser en på nätet och kan koppla ihop vissa inlägg..
Nu skall jag gå och lägga mig
Godnatt tjejer, syns imorgon!!
tycker d va jättekul att få se korten! men som du säger, d vore uppskattat om d försvinner igen så att man fortfarande kan va relativt anonym. man vet ju aldrig vilka som e här inne å rör sig...
Kul att ser iaf,
Natti Vårbrud
Vårbrud-06; Tack för bilderna, kul att "se" er igen. Min mamma har kommit ner hit så nu har jag det lyxigt värre med barnvakt och sovmorgon :) Idag har vi sprungit runt på frölunda torg som värsta duracell kaninerna, men vill ju passa på när man äntligen kan shoppa utan barn. Hoppas ni har det bra. Tjingeling!
hej tjejer :)
är bara inne mkt mkt snabbt för att säga hej :)
började mitt nya jobb idag fick en fast tjänst i fredags!! berättar mer en annan dag.. så idag och imorgon jobbar jag dubbelt och på onsdag åker vi utomlands.. men jag hoppar in imorgon och berättar mer!
kramar
åh, vad kul ninni! nu behöver det inte kännas så jobbigt med pengar längre :)
grattis!!
*bamsekram*